خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره راهداری غرق‌آباد ساوه:

عبور تریلی و خودورهای سنگین از جاده بیات ساوه ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۷۶۸

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای غرق‌آباد شهرستان ساوه با بیان اینکه عبور انواع تریلی و خودروهای سنگین از جاده بیات، محدوده ساوه ـ درگزین همدان ممنوع شد، گفت: این ممنوعیت برابر کمیسیون مدیریت ایمنی، حمل‌ونقل و سوانح رانندگی استان مرکزی اعمال شده و اجرای آن نیز از امروز آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر سلیمی با تأکید بر اینکه این ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده بیات ساوه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، افزود: تصادفات زیاد و جلوگیری از تخریب جاده به واسطه عبور و مرور خودروهای سنگین از جمله دلایل اتخاذ این تصمیم است.

وی ادامه داد: جاده بیات ساوه به طول 60 کیلومتر، شهر نوبران شهرستان ساوه را به درگزین همدان متصل می‌کند که از زیرساخت راه روستایی برخوردار بوده و تردد تریلی‌های کشنده و دیگر خودروهای سنگین باعث بروز خسارت به این جاده می‌شود.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای غرق‌آباد شهرستان ساوه اظهار داشت: همچنین با توجه به اینکه این مسیر محل تردد بیش از 20 روستا در شهرستان ساوه است، سالانه شاهد تصادفات متعدد خودروها هستیم که ارتقای این جاده یکی از ضرورت‌های مهم به شمار می‌رود.

سلیمی تصریح کرد: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای غرق‌آباد شهرستان ساوه، در سال جاری 40 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای نگهداری و روکش آسفالت جاده بیات هزینه کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز