خبرگزاری کار ایران

قدردانی استاندار خراسان رضوی از دست‌اندرکاران انتخابات و رسانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۷۸

استاندار خراسان رضوی از دست‌اندرکاران انتخابات و رسانه‌ها به‌خاطر همراهی در برگزاری انتخابات در این استان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری شنبه ۱۲ اسفند پس از اعلام جمع‌بندی انتخابات در استان خراسان رضوی گفت: انجام وظایف و تکالیف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از توفیقات الهی است که شامل خدمتگزاران مخلص و کاردان می‌شود.

وی ادامه داد: روز گذشته دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در خراسان رضوی جلوه گاه باشکوه‌ترین صحنه‌های حضور مردمی و خدمت دست‌اندرکاران انتخابات و رسانه‌ها بود.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: مجموعه خادمان ملت در استانداری، فرمانداری ها و بخشداری‌ها اعم از ستاد و صف؛ تمام سعی و تلاش خود را به کار بردند و همه داشته‌ها و ظرفیت‌های خود را در طبق اخلاص نهاده و در راستای تحقق جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند.

نظری افزود: در این راستا رسانه های استان، نمایندگی رسانه‌های کشوری، رسانه‌های مجازی، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و به ویژه صدا و سیمای استان، سنگ تمام گذاشته و قدم به قدم، همراه خدمتگزاران به نظام بوده و گاهی جلوتر از ما، در عرصه اطلاع رسانی و تشویق وتهییج افکار عمومی کوشش کردند تا دشمنان ایران و انقلاب را ناکام بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردیدحضور بی‌نظیر و پرشور رسانه‌های استان، توانست مشارکت حداکثری را به وجود آورد و برنامه‌ریزی‌های ستاد انتخابات استان را به منصه بروز و ظهور برساند.

استاندار خراسان رضوی گفت: مراتب تقدیر و تشکر خود از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه مدیران و کارکنان زحمتکش صف و ستاد زیرمجموعه استانداری خراسان رضوی و تمامی دست‌اندرکاران، مدیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های فعال در هفته‌های اخیر، را ابراز داشته و برای آنان عزت و سربلندی و سلامت از درگاه احدیت مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز