خبرگزاری کار ایران

با اعلام اداره‌های راهداری شهرستان های ساوه و زرندیه:

محور ساوه - بوئین زهرا مسدود است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۲۳۸

تردد در آزادراه ساوه - تهران با اختلال همراه است

رئیس اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرندیه با بیان اینکه از روز گذشته بارش برف و کولاک در این شهرستان آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: محور ساوه - بوئین زهرا به علت شدت کولاک مسدود شده و این پدیده تردد در آزاد راه ساوه به تهران را نیز مختل کرده است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا صادقی افزود: هر چند که  هم اکنون تردد در تمامی مسیرهای این شهرستان جریان دارد، اما در محور ساوه - بوئین زهرا به علت وجود کولاک در گردنه هجیب در حوزه استحفاظی شهرستان بویین زهرا از ساعت ۱۸ با همکاری پلیس راه تردد ممنوع شده است. 

وی ادامه داد: هم اکنون با همکاری فرمانداری برای اسکان اضطراری مسافران ۳ نقطه در شهرستان زرندیه فراهم شده است. تاکنون به ۵۰ خودرو امدادرسانی شده و ۱۵ مسافر نیز در راهدارخانه ها اسکان و پذیرایی شده‌اند. 

رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرندیه اظهار داشت: در محورهای روستایی این شهرستان نیز از صبح امروز بیش از ۱۶۰ کیلومتر برف روبی انجام شده است، اما تردد در روستاهای بخش خرقان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای ساوه نیز در این رابطه گفت: آزاد راه همدان - ساوه - تهران هم اکنون شاهد بارش برف است و کولاک در گردنه‌های رنگرز و پیچ باعث اختلال در تردد خودروها شده است. 

رضا غفرانی وضعیت ترافیکی این آزادراه از سمت ساوه را روان اعلام کرد و افزود: اما به علت لغزندگی سطح جاده و بازگشت مسافران مسیر آزاده راه از سمت ساوه به تهران شاهد ترافیک است. 

وی به وضعیت تردد در جاده های حوزه استحفاظی شهرستان ساوه اشاره داشته و ادامه داد: وضعیت تردد در جاده قدیم تهران ساوه، آزاد راه ساوه سلفچگان، جاده ساوه - سلفچگان را عادی اعلام می شود. 

صبح امروز هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد: سامانه بارشی که از ساعات پیش در نقاط مختلف این استان آغاز شده تا پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد بارش برف در روز دوشنبه و با شدت کمتر در ساعاتی از روز سه‌شنبه نیز در استان تداوم دارد. 

این بارش ها از روز چهارشنبه، در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها، با تقویت سامانه بارشی، شدت بارش‌ها دوباره افرایش پیدا می‌کند و این شرایط تا روز پنجشنبه ادامه دارد و موجب تداوم بارش برف در استان مرکزی می‌شود.

به دلیل ریزش هوای سرد، دمای هوا از امروز (یکشنبه)، روند کاهشی خواهد یافت و تا روز دوشنبه به طور محسوسی حتی در مناطق گرمسیر استان سرد خواهد شد و این هوای سرد تا اواخر هفته تداوم دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز