خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان خبر داد؛

استرداد 985 میلیارد ریال کالاهای اموال تملیکی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۶۹

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 985 میلیارد ریال کالاهای اموال تملیکی استان مرکزی به صاحبان آنها استرداد داده شد، گفت: این میزان ارزش ریالی استرداد کالاهای اموال تملیکی در قالب 367 فقره پرونده و در 721 ردیف کالایی بوده است.

به گزارش ایلنا، مهدی قربانی به میزان رشد استرداد کالاهای اموال تملیکی استان مرکزی اشاره داشته و افزود: میزان استرداد کالاهای اموال تملیکی این استان در سال جاری نسبت به سال گذشته 33 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی و در راستای صیانت از سلامت جامعه 548 ردیف کالایی غیرمصرف از جمله انواع لوازم آرایشی و انواع کمپوت‌ها امحا شد. همچنین در سال جاری 28 پرونده در 161 ردیف کالایی از طریق حراج حضوری به‌ فروش رسید و بیش از 90 درصد اموال غیرمنقول این اداره‌کل نیز تعیین تکلیف شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی اظهار داشت: در سال جاری در مجموع 1340 پرونده در 5207 ردیف کالایی به ارزش 2950 میلیارد ریال از طریق عملیات فروش و غیرفروش تعیین تکلیف شد که بیانگر رشد 120 درصدی عملکرد این حوزه به عنوان امین اموال دولت و حافظ حقوق ملت است.

قربانی تصریح کرد: برگزاری 2 مرحله حراج خرده‌فروشی در راستای دسترسی عموم مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت نازل‌تر و بدون واسطه برای نخستین بار در استان و همچنین شرکت در طرح نسیم مهربانی ویژه حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم و در راستای اقدامات جهادی محرومیت‌زدایی، از دیگر اقدامات این اداره‌کل در سال جاری است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز