خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس معرفی شد

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس معرفی شد
کد خبر : ۱۴۴۸۹۹۱

محسن پاپری به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس معرفی شد.

به گزارش ایلنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در مراسم معارفه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با اشاره به جایگاه فارس در زمینه های اقتصادی و فرهنگی گفت: ظرفیت ها، پتانسیل و استعدادهای بی بدیل و وجود مضجع حرم شاهچراغ(ع) در کنار وسعت سرزمینی و جمعیتی و همزمان داشتن چهار فصل، استان فارس را در تمامی زمینه ها متمایز کرده است.

حسن شیخ نیا افزود: علاوه بر ظرفیت های اشاره شده در بازه زمانی کوتاه مدت ، با توجه به اکتشافات جدید در حوزه گاز به زودی فارس به رتبه اول گازی کشور تبدیل خواهد شد.

وی پروژه مهم و ملی انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، آزاد راه شیراز بوشهر، احداث سه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و ده‌ها پروژه ملی و زیربنایی از جمله مجتمع های پتروشیمی چهار گانه و تأسیس طرح‌های فولادی را از دیگر ظرفیت‌های استان برشمرد و گفت: مردم ولایت مدار و مومن استان فارس از دولت و خاصه سازمان‌ برنامه و بودجه کشور انتظار دارند به منظور جبران عقب ماندگی های گذشته، در تامین منابع و ایجاد ردیف بودجه توجه خاصی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: با توجه به نگاه ریاست محترم جمهور و دولت محترم بخشی از اختیارات متمرکز در سازمان برنامه و بودجه و سطح ملی به استانداران و استان‌ها تفویض گردد.

شیخ نیا افزود: با توجه به ماموریت ها و رسالت سازمان برنامه و بودجه کشور و طبعا استان‌ها بزودی شاهد تدوین و تکمیل سند آمایش استانی و برش های شهرستانی با توجه به اسناد بالادستی به عنوان چراغ راه و هدایتگری توسعه متوازن و همه جانبه استان و نیز انضباط مالی برای تکمیل پروژه ها و ایفای تعهدات باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد: سرپرست برنامه بودجه استان با کمک و توجه خاص سازمان برنامه و بودجه کشور در یک نظام برنامه ای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بتوانند با توجه به تجارب خوب و ریل گذاری های گذشته در این سازمان شاهد رشد شتابان استان در تمامی بخش ها را رقم بزنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در این جلسه از زحمات افکاری و کارکنان سازمان در دوران مسولیت ۲۸ ساله در خانواده سازمان برنامه و بودجه و ۲۸ماهه در استان فارس تقدیر و برای محسن پاپری در مسولیت خطیر و مهم سرپرستی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز