خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج:

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از حاشیه‌ها و عوامل مُجرمانه پرهیز کنند

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از حاشیه‌ها و عوامل مُجرمانه پرهیز کنند
کد خبر : ۱۴۲۳۴۱۸

مدیران در فعالیت های انتخاباتی جانبداری نکنند

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها خواست در زمان انتخابات از انتشار اخبار و گزارش‌های نادرست در این استان بطور جِد خودداری کرده و از حاشیه‌ها و عوامل مُجرمانه پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، سیدعلی ملک حسینی گفت: از تلاش رسانه‌ها در موضوع انتخابات تشکر می کنیم و تلاش اصحاب رسانه در ایجاد شور و شعف انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون خیلی خوب بوده و این موضوع قابل قدردانی است.

این مقام قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه در فضای انتخابات، رسانه‌ها باید از حاشیه‌ها و عوامل مُجرمانه پرهیز کنند، اظهارداشت: رسانه‌ها پیش از انتشار هرگونه خبر و گزارش می بایست نسبت به صحت آن، دقت های لازم را داشته و طوری رفتار نکنند که بسترساز نگرانی های اجتماعی در استان شود.

ملک حسینی با اشاره به وضعیت بافت اجتماعی و جغرافیایی استان، خاطرنشان کرد:  مؤلفه‌های امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات دوازدهم، چهار گزینه موردنظر است که این چهار مؤلفه، میزان مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می دهد.

وی با تاکید براینکه هرکسی در هر لباس و جایگاهی که باشد و جهت افزایش مشارکت و امنیت در انتخابات سالم تلاش کند، دست او را می‌بوسیم، یادآورشد: مدیران و مسوولان ادارات و نهادها نباید از امکانات دولتی به نفع یا به ضرر نامزدهای انتخاباتی فعالیت داشته باشند و اگر اینگونه عمل کنند براساس قانون و بشدت با آنان برخورد قاطع قضایی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادسرای مرکز استان هم خبرداد و اظهارداشت: رسیدگی به پرونده های انتخاباتی در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

ملک حسینی گفت: اگر مدیران نهادها حتی خارج از وقت اداری به نفع شخصی از کاندیداها فعالیت داشته باشند، مصداق سوء استفاده بوده و مجازات‌های سنگینی برای مدیران بدنبال دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز