خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

اغتشاشات باید گوشزدی برای مسئولان باشد/ مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را زودتر و سریع‌تر حل کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۷۶۳

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: مسئولان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را زودتر و سریع‌تر حل کنند و دشمنان باید بدانند، ملتی که حدود ۳۰۰ هزار شهید و با داشتن نیروهای نظامی و انتظامی هیچگاه اجازه نخواهند داد که ایران به افغانستان تبدیل شود.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار کرد: غیرت و تعصب ملی ایرانیان اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور و رسیدن دشمنان به اهدافشان را نخواهد داد و اغتشاشاتی که طی روزهای گذشته در کشور ایجاد شد، ریشه‌اش از چهار ماه قبل (خرداد ماه) در یکی از اندیشکده‌های آمریکایی برنامه‌ریزی شده بود.

وی گفت: در اغتشاشات اخیر متاسفانه اروپایی‌ها هم تحت تاثیر آمریکا قرار گرفته و اکنون که این قضایا فروکش کرده در حال فراخواندن دیپلمات‌های خود از ایران هستند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: در اوج آن اغتشاشات این کشورها دست به چنین کاری نزدند، اما اکنون که اوضاع آرام است این کار را می‌کنند که نشان دهند وضعیت ایران و امنیتش خوب نیست و کار این نظام تمام شده است.

آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: البته نباید ما نیز به علت مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد و آن هم نشات گرفته از فشارها و تحریم‌های دشمنان است، شویم، اما از سوی دیگر یقین داریم که این مشکلات با تدابیر دولت، مجلس و مسئولان نظام حل خواهد شد.

آیت‌الله نورمفیدی بیان کرد: امروز پدران و مادران وظیفه دارند با فرزندانشان صحبت کنند و آنان را از این قضایای هیجانی و تحریک‌آمیز کنار بکشند و نگذارند به اصطلاح بنزین بر روی اغتشاشات بریزند.

امام جمعه گرگان گفت: الیته این اغتشاشات نیز باید گوشزدی برای مسئولان هم باشد که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را زودتر و سریع‌تر حل کنند که البته با ارتباطاتی که با کشورهای همسایه و آسیایی برقرار شده امید داریم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز