خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تعاونی ها به کمک نهضت ملی مسکن بیایند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۶۶۱

استاندار البرز در آخرین روز از هفته تعاون در دیدار با نمایندگان بخش تعاون، کارگری و کارفرمایی بر مشارکت تعاونی ها در تولید مسکن استاندارد در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: تعاونی ها به کمک نهضت ملی مسکن بیایند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با نمایندگان بخش تعاون کارگری و کارفرمایی در ادامه دیدارهای هفته دولت با اشاره به ظرفیت  و کارکردهای بخش تعاون در تولید مسکن و همچنین اهتمام به فعالیت در بخش صادرات اظهار داشت: در هشتمین مرحله از اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تولید مسکن مورد نیاز خانوار نباید از ظرفیت های بی بدیل بخش تعاون در ساخت و تولید مسکن مورد نیاز خانوار غافل شد.

وی افزود: با توجه به تغییرات اخیر قوانین مربوط به ثبت نام نهضت ملی مسکن، پیش بینی می شود ثبت درخواست های عمومی نسبت به مشارکت در نهضت ملی مسکن افزایش یابد و این فرصت خوبی برای استفاده از تجربیات و توانمندی های بخش تعاون است.

استاندار با اشاره به نیاز توجه به بافت های فرسوده، اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: تعاونی ها به عنوان بخش خصوصی و مردمی نسبت به استفاده از فرصت های موجود ورود کنند.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که بخش خصوصی و مردمی در استفاده از این بخش مشارکت بیشتری در قرارگاه مسکن استان داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: تعاونی ها به عنوان تشکل های مردمی در بخش تامین منابع و صادرات به کشورهای همسایه بیشتر فعال شوند و نقش هیئت های مدیره و مدیران عامل همانند دیگر شرکت‌های سهامی خاص و مسئولیت محدود و مشارکت سهامداران در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی های مربوط به فعالیت های اقتصادی و اجتماعی شرکت های تعاونی قابل توجه است.

در این جلسه عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با ارائه گزارشی از عملکرد هفته تعاون، بر ساماندهی و حل مشکلات تعاونی‌ها در سال جاری تاکید کرد.

وی در ادامه خاطر نشان شد: هم اکنون بیش از ۱۰۰۰ تعاونی فعال در استان البرز در بخش‌های مصرف، مسکن و خدمات، تولیدی، کشاورزی و صنعت، اعتبار و حمل و نقل فعالیت دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز