خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره گردشگری و صنایع دستی ساوه هشدار داد؛

در صورت ورود افراد بدحجاب؛ اماکن گردشگری ساوه تعطیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۰۷

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساوه گفت: بر اساس تصمیم های اتخاذ شده، چنانچه افراد بدحجاب یا بی‌حجاب در اماکن گردشگری شهرستان ساوه حضور یابند، ممکن است این فضاها به مدت یک هفته تعطیل شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا ایاز افزود: در صورتی که مسئله حجاب از سوی گردشگران و بازدیدکنندگان در اماکن گردشگری و آثار تاریخی شهرستان ساوه رعایت نشود، نسبت به تعطیلی این اماکن تا یک هفته اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش بر این است که افراد بدون حجاب یا با حجاب ضعیف وارد اماکن گردشگری و آثار تاریخی شهرستان ساوه نشوند. در این زمینه ابتدا با تذکر لسانی اقدام خواهیم کرد و سپس اقدامات بعدی را اجرایی می کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساوه اظهار داشت: رعایت شئونات و ارزش‌های اخلاقی و اسلامی از جمله حجاب در اماکن گردشگری شهرستان ساوه در زمره برنامه‌های اصلی میراث فرهنگی قرار دارد.

ایاز تصریح کرد: بر همین اساس تصمیماتی اتخاذ شده است و بر مبنای آن برای آسایش بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری و آثار تاریخی، موضوع برخورد با افراد بدحجاب و یا بی حجاب را در دستور کار قرار داده ایم.

وی بیان داشت: شهرستان ساوه یکی از شهرستان های تابعه استان مرکزی است که دارای قدمتی 5000 ساله بوده و دارای 110 اثر ثبتی و 312 اثر غیرثبتی تحت حفاظت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز