خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته/امروز امنیت باثباتی را شاهدیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۶۵۸

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در راستای مقابله با مواد مخدر و جلوگیری از ورود آن به داخل کشور اقدامات همکاران ما بسیار قابل توجه و موثر بوده به طوری که کشفیات نسبت به سال گذشته در مدت مشابه بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در بازدید از دریابانی بوشهر درباره مقابله با کالای قاچاق و مواد مخدر گفت: بحمداله همکاران ما با آمادگی کامل مشغول خدمت رسانی، استقرار و ارتقاء امنیت در سواحل و شهرها هستند و با کنترل مستمر توفیقات خوبی در خصوص کشف مواد مخدر به دست آورده اند.

وی با بیان اینکه ترانزیت مواد مخدر از خشکی بیشتر به سمت دریا راه پیدا کرده، ادامه داد: در راستای مقابله با مواد مخدر و جلوگیری از ورود آن به داخل کشور اقدامات همکاران ما بسیار قابل توجه و موثر بوده؛ کشفیات نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته البته در استان میزان کشفیات بیشتر بوده اما در مجموع این رقم قابل ملاحظه است.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین درخصوص برخورد با ورود کالای قاچاق تصریح کرد: در این راستا همکاران ما در بنادر و محل های غیر رسمی حضور دارند و کنترل های لازم را انجام می دهند، بخش قابل توجهی از کالاهایی که ورود آن به داخل کشور ممنوع بوده، شناسایی و تحویل مقامات قضائی شده است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در برخی از کالاها در حوزه دریابانی و انتظامی بیش از ۱۰۰ درصد افزایش کشفیات داشتیم، گفت: بحمداله دریابانان، مرزبانان و نیروهای انتظامی شبانه روز با هوشمندی، تجهیزات و نیروهای مجرب آماده خدمتگزاری به مردم هستند.

به گزارش سایت پلیس، این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه بحمداله وضعیت امنیت بسیار خوب است، عنوان کرد: با همکاری خوب مردم عزیز شهرهای مرزی و همچنین نیروهای مسلح مستقر در استان و نیروهای انتظامی امنیت باثباتی داریم که امیدواریم این امنیت ارتقاء یابد و ان شاءالله بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز