خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا انتصاب جانشین ستاد کل و رئیس سازمان بسیج را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۴۲۵

فرمانده نیروی انتظامی طی پیام‌های جداگانه‌ای، انتصاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سلیمانی به عنوان ریاست سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی پیام‌های جداگانه‌ای، انتصاب امیر سرتیپ "محمدرضا قرایی آشتیانی" به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار "غلامرضا سلیمانی" به عنوان ریاست سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام‌ها بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی؛ امیر سرتیپ محمدرضا  قرایی آشتیانی

جانشین محترم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح که بیانگر "حسن اعتماد" معظم له و قابلیت‌های سرشار شما برادر مومن، انقلابی و ولایتمدار است، را از سوی خود و آحاد سبزپوشان  ولایتمدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم.

توفیق روز افزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

 سرتیپ پاسدار حسین اشتری"

به گزارش سابت خبری پلیس،‌همچنین، در متن پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی به رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نشان‌دهنده "حسن اعتماد"  معظم له و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی است را تبریک عرض می‌کنم.

موفقیت روزافزون شما را در اجرای اوامر و منویات خردمندانه رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی به منظور ایفای نقش جهادی و انقلابی در ارتقاء و پیشرفت مقتدرانه ماموریت های بسیج  و خدمت به ملت شریف ایران در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) را از درگاه احدیّت مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

 سرتیپ پاسدار حسین اشتری"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز