خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

وفاداری مردم به نظام و‌ انقلاب اسلامی قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۰۰

فرمانده ناجا گفت: مردم علی‌رغم همه فشارها و تهدیدات دشمنان با شور و شعور در راهپیمایی شرکت کردند و پایبندی خود به نظام و انقلاب اسلامی را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ سرادار حسین اشتری، فرمانده ناجا در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک‌ چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مرتب به خودشان وعده می‌دادند که یک سال بعد، دوسال بعد و... این انقلاب پایان می‌یابد، ولی امروز چهلمین سالروز پیروزی را جشن می‌گیریم.

وی افزود: مردم‌ بار دیگر با هوشیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و این حضور پرشورتر از ۳۹‌ سال گذشته است.

فرمانده ناجا بیان کرد: این ۴۰ سال استقامت، پایمردی و وفاداری مردم به نظام و‌ انقلاب اسلامی ایران قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مردم علی‌رغم همه فشارها و تهدیدات دشمنان با شور و شعور در راهپیمایی شرکت کردند و پایبندی خود به نظام و انقلاب اسلامی را نشان دادند.

سردار اشتری تاکید کرد: مردم ما این انقلاب را به رهبری حضرت امام‌خمینی به پیروزی رساندند، انقلاب ما مردمی، مبتنی بر مبانی دینی و بر اساس اراده مستضعفان شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما برخواسته از دل مردم است و قطعا موفق خواهد بود و به کوری چشم‌ دشمنان هر روز بر افتخارات این انقلاب و نظام افزوده می‌شود.

این مقام عالی انتظامی خاطرنشان کرد: چهل سال انقلاب را تجریه کردیم و این چهل سال به معنی آمادگی بیشتر ما برای مقابله با دشمنان است.

وی افرود: مردم‌بار دیگر لبیک دیگری به رهبر معظم انقلاب گفتند و دشمنان را ناامید کردند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص پیام ناجا به مردم گفت: ناجا آمادگی دارد همچون گذشته به مردم خدمت کند و ان‌شاالله در دهه پنجم با آمادگی و توانمندی بیشتری در خدمت مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز