خبرگزاری کار ایران

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد:

استقبال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۳۳

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از استقبال یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۲۲۹ نفر از طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

«سید سعید مقدم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمار اسکان فرهنگیان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ توضیح داد: تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲، تعداد ۲۹۶ هزار و ۴۶۴ خانوار شامل یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۲۲۹ نفر از طرح اسکان فرهنگیان استقبال کرده‌اند. آمار کلی طرح تا این لحظه یک میلیون و ۷۳۲ هزار و ۵۳۷ نفر روز است. 

وی افزود: بیشترین پذیرش در طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۱۴۰۲ به ترتیب مربوط به استان‌های فارس با ۲۱۱ هزار و ۶۴۶ نفر، اصفهان با ۱۲۸ هزار و ۳۰۷ نفر، خوزستان با ۱۱۱ هزار و ۳۰ نفر، خراسان رضوی با ۹۱ هزار و ۴۰۴ نفر و بوشهر با ۷۳ هزار و ۲۴۸ نفر است. 

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش تاکید کرد: تا امروز هیچ مشکلی برای اسکان مسافران نداشته‌ایم و با وجود این که استقبال فرهنگیان از اسکان در مراکز پیش‌بینی‌شده بالا بوده است، تا این لحظه توانسته‌ایم به‌خوبی میزبان متقاضیان باشیم. 

گفتنی است، در طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۱۴۰۲، ۷۴۷ پایگاه در سراسر کشور با ۸ هزار و ۲۹۸ کلاس درس با وزارت آموزش‌وپرورش همکاری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز