خبرگزاری کار ایران

نقش خانه‌های امداد در پیشرفت محلات آسیب‌پذیر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۴۴۶

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بر نقش خانه‌های امداد در توسعه و پیشرفت محلات آسیب‌پذیر کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، گردهمایی مدیران و مسئولان خانه‌های امداد منطقه‌ای با حضور علی آقامحمدی، رئیس طرح توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور ۲۰۲۰ محله کشور، حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و مدیران و مسئولان خانه‌های امداد از استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان و قم برگزار شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در این گردهمایی با تاکید بر اهمیت فعالیت خانه‌های امداد در سطح محلات، گفت: پیشرفت و توسعه کشور بدون توجه به نقش مردم، شعاری بیش نیست.

حبیب‌الله آسوده با بیان اینکه طرح توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات یک الگوی مشارکتی و نهادسازی در سطح کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: خانه امداد در ساحت اجرایی نیز از یک شفافیت برخوردار بوده و صفر تا صد امور برعهده مردم است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به فعالیت ۶۸ خانه امداد در محلات آسیب‌پذیر تهران، اضافه کرد: این خانه‌ها با همراهی مردم در حوزه‌های شناسایی نیازمندان، مهارت‌آموزی، کمک به جهیزیه و ازدواج، تامین مسکن، کمک به اشتغال، خدمات درمانی و ... اقدامات در خور توجهی انجام داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی بر نقش جوانان در پیشرفت و توسعه هر محله تاکید و خاطرنشان کرد: آبادانی هر محله منوط به فعالیت جوانان آن محله است، زیرا ساختار و حکمرانی در خانه‌های امداد یک ساختار مردم‌محور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز