خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین رویداد تخصصی صدرا در منطقه آزاد اروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۲۵۹

در راستای ارتباط صنعت و دانشگاه با هدف رونق تولید و اشتغال، واحد بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان و خرمشهر، نخستین رویداد تخصصی صدرا را در منطقه آزاد اروند برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «روح‌الله خزایی» معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای این سازمان، بیان کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی صدرا با مشارکت واحد بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان و خرمشهر، در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

وی افزود: این رویداد با معرفی و ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه در این رویداد رونق تولید و اشتغال دنبال می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه تخصصی صدرا معرفی دانشجویان به صنعت و بازار کار را دنبال کرده و فرصت‌های شغلی را به جامعه دانشجوری معرفی می‌کند.

خزایی یادآور شد: این رویداد تخصصی با مشارکت صنایع شاخص و شرکت‌های فن‌آور و فعال منطقه آزاد اروند برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، سرای نوآوری فناوری‌های نوین شیلات و علوم دریایی نیز در منطقه آزاد اروند افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز