خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی «سواد رسانه‌ای» در منطقه آزاد اروند برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۸۰۹

همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، یک دوره کارگاه آموزشی «سواد رسانه‌ای» در راستای بهره‌مندی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز «روابط عمومی و ارتباطات» یک دوره کارگاه آموزشی سواد رسانه توسط استاد «کیوان لطفی» دانش آموخته دکترای علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که با موضوع بررسی دوگانه دانش و مهارت برگزار شد، مدیران و پرسنل روابط عمومی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، همچنین اصحاب رسانه منطقه آزاد اروند حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند در آغاز این کارگاه آموزشی، بر لزوم هم‌افزایی میان روابط عمومی‌ دستگاه‌های مختلف منطقه تأکید کرد.

محمود ازند در این باره گفت: سازمان منطقه آزاد اروند بنا دارد تا در راستای ارتقای سطح کیفی امر اطلاع‌رسانی در منطقه، تا پایان سال جاری چند کارگاه آموزشی را با موضوعات مختلف برگزار نماید که کارگاه «سواد رسانه‌ای» نخستین موضوعی بود که به مرحله برگزاری رسید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز