خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

دشمن دو بال حیا و غیرت را نشانه رفته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۱۰۱

فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با علمای حوزه علمیه مشهد با بیان این که دشمن دو بال حیا و غیرت را نشانه رفته است، گفت: این رویارویی با دشمن نیازمند عزم و اراده جدی است.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا شب گذشته (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در دیدار علمای حوزه علمیه مشهد اظهار داشت: زمانی جنگی به ما تحمیل شد که سنگر داشت، اگرچه سخت، اما نشانه‌هایش معلوم بود؛ بعضی از رزمندگان شهید می‌شدند که این به جوانان انگیزه می‌داد. 

وی افزود: طلبه‌های حوزه علمیه هم عمامه سر به جبهه می‌آمدند؛ هم مسائل رزمندگان را پاسخ می‌دادند و و هم در کنار رزمندگان می‌جنگیدند. در آن جنگ جوش و خروشی بود که یک قسمت آن شور و یک قسمت آن شعور بود و در هم آمیخته می‌شد و این هر دو برای میدان لازم بود. 

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: در جنگ تحمیلی به ما یاد دادند برای اینکه یک نفر در جبهه بجنگد باید ۹ نفر در پشت جبهه او را پشتیبانی کنند و بعدها اهمیت این موضوع را فهمیدیم. 

رادان خاطرنشان کرد: جنگ که تمام شد دشمن رسما اعلام کرد که اشتباه کرد که با ایران وارد جنگ شد و باید از مسیر دیگری با ایران می‌جنگید. در ادامه دشمن با پازل سست کردن جوانان دست به کار شد و از اینجا بود که نوع جنگ تغییر کرد. این بار جنگش پازل پیچیده‌ای بود که دو بال حیا و غیرت را نشانه رفته بود با این هدف که چشم به بی‌حیایی عادت کند. 

وی تاکید کرد: موضوع فقط یک کشف حجاب نیست. ما می‌گوییم موضوع کاملا اجتماعی است و مسئولان اجتماعی بیایند مشکل را حل کنند. اما در واقع موضوع چیز دیگری است. 

رادان تاکید کرد: در روزهای اول اجرای طرح نور هجمه‌های زیادی علیه فراجا بود. حالا به یک مسئله می‌پردازیم و آن اینکه اگر در جنگ سخت یک سرباز ۹ نفر پشتیبان می‌خواهد، در میدان جنگ نرم چند پشتیبان برای یک رزمنده لازم است؟! 

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: در این رویارویی بایستی خیلی متفاوت وارد میدان شویم و کار با بیانیه و … حل نمی‌شود و نیازمند یک عزم و اراده جدی است. 

وی خاطرنشان کرد: ما در مسیر تکلیفی که بر دوش گرفته‌ایم با آن کسانی که بخواهند تعرض به ساحت عصمت و عفت ما بکنند برخورد قاطع خواهیم داشت و ما این‌ها افراد را اراذل و اوباش می‌دانیم و مدل برخورد با آن‌ها فرق می‌کند. 

فرمانده فراجا با تاکید بر این که ما همه تلاش خود را می‌کنیم چالش ایجاد نشود و دشمن هم همه تلاش خود را دارد تا چالش ایجاد کند، یادآور شد: گاهی چون موضوع مطرح نمی‌شود، می‌ماند و ناهنجاری تبدیل به هنجار می‌شود. کشف حجاب داشت هنجار می‌شد و اگر دنبال این موضوع را نگیریم، مطمئن باشید فرجام خوبی نخواهیم داشت. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان دیدار با علمای حوزه علمیه مشهد، از همراهی و همگامی علمای این حوزه علمیه با پلیس تشکر کرد. 

گفتنی است، این نشست پس از تشکل زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در عرصه میدان شهدای مشهد با حضور علمای فرهیخته حوزه‌های علمیه مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز