خبرگزاری کار ایران

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ فردا جمعه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۸۷۵

​معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، علی صدر با اعلام این خبر، گفت: در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در مجموع ۳۸۱ هزار و ۲۴۶ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که ۶۸ درصد متقاضیان زن و ۳۲ درصد مرد هستند. 

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در ۲۹۵ حوزه امتحانی اصلی و ۱۰۲۹ حوزه فرعی در ۱۷۷ شهرستان سراسر کشور برگزار می‌شود. 

صدر درباره کارت شرکت در این آزمون، گفت: داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. 

وی در پایان به داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات کامل‌تر، به اطلاعیه‌های منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز