خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان زورگیر محدوده فرشته و الهیه + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۵۵

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیر شمیرانات در حین سرقت و کشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ صادق ضرونی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل‌قاپی در محدوده فرشته و الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین درحین سرقت و تعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی با شلیک به لاستیک موتور دستگیر و به کلانتری ۱۰۱ تجریش منتقل شدند. 

وی با بیان این که پس از دریافت گزارش افزایش سرقت‌ها ماموران گشت‌‌های محسوس و نامحسوس پلیس در این محدوده فعال شدند، افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران، یک موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل‌قاپی در مقابل مامورین می‌کند و متواری می‌شود که پس از تعقیب گریز، ماموران پلیس لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهند و موفق به دستگیر کردن سارقان می‌شوند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان، سه عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه و سلاح غیرمتعارف کشف شد. متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیای قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، ضرونی در پایان به اعتراف متهم یه ۱۰ فقره سرقت مشابه و شناسایی مال‌باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴ شاکی است و تحقیقات بیشتر جهت کشف دیگر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد. این افراد در حال حاضر تحویل پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ شده‌اند. 

حجم ویدیو: ۳۹.۴۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز