خبرگزاری کار ایران

هفته ۲۹ لیگ آزادگان

فجر به دنبال طلسم شکنی مقابل خیبر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۰۴

فجر سپاسی شیراز با پیروزی مقابل خیبر در هفته بیست و نهم می‌تواند احتمال صعود خود به لیگ برتر را بالا ببرد.

به گزارش ایلنا، خیبر خرم آباد و فجر سپاسی شیراز فردا (پنج‌شنبه) در حساس ترین دیدار هفته بیست و نهم لیگ دسته اول به مصاف هم می‌روند.

فجر که بازی اخیرش مقابل استقلال ملاثانی به دلیل عدم مجوز بازی در ورزشگاه غدیر لغو شد، باید بازی خود را با این تیم نیز تکرار کند. از این رو فجر از رقیب اصلی خود برای صعود به لیگ برتر یعنی چادرملو، یک بازی کمتر دارد و با پیروزی مقابل خیبر می‌تواند تهدید جدی تری برای چادرملو در هفته‌های پایانی باشد.

خیبر هم اکنون با 64 امتیاز صدرنشین لیگ آزادگان است و با تیم دوم 7 امتیاز فاصله دارد؛ سبزپوشان خرم آبادی اگر مقابل فجر موفق به کسب سه امتیاز این بازی شوند تا حد زیادی قهرمانی‌شان را قطعی خواهند کرد.

برای فجر اما سه امتیاز این بازی خانگی بسیار مهم است. آن‌ها امیدوارند پس از پیروزی مقابل صدرنشین و برد در بازی معوقه خود، بالاتر از چادرملو قرار گیرند و یکی از سهمیه های صعود به لیگ برتر را از آن خود کنند تا دوباره شاهد حضور یک تیم شیرازی در لیگ برتر باشیم.

از آخرین پیروزی فجر مقابل خیبر 8 سال می‌گذرد و باید دید این تیم می‌تواند علاوه بر طلسم شکنی، شانس صعود خود به لیگ برتر را چند برابر کند یا خیر.

بازی رفت دو تیم نیز با نتیجه 2-1 به سود خیبر پایان یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز