خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان لنجان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۸۵۹

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان علیرضا حسینی به عنوان فرماندار شهرستان لنجان معرفی شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنجان، اظهار کرد: سیاست دولت سیزدهم مردمی بودن، عدالت محوری و توجه به مشکلات اقصی نقاط کشور است که در استان اصفهان نیز همین رویکرد دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: میزهای خدمتی که توسط فرمانداران و مدیران کل استان به صورت هفتگی برگزار می‌شود برگرفته از همین رویکرد دولت سیزدهم در رفع چالش‌های کوچک و بزرگ مردم است.

جان‌نثاری بیان کرد: در این دولت فرماندار و شورای اداری شهرستان همگی به یک روستا سرکشی می‌کنند، اینگونه در جمع مردم بودن و توجه کردن به خواسته‌های مردم سیاست این دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: این مسیر با قوت ادامه پیدا خواهد کرد زیرا این رویکرد مردمی مورد تأیید مقام معظم رهبری و بزرگترین مدال افتخاری است که بر سینه این دولت آویخته شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار سابق شهرستان لنجان، گفت: همین رویکرد در کنار مردم بودن باعث شده تا ارتباط مستمری میان فرمانداران و مردم برقرار شود که شایسته تقدیر است.

گفتنی است در این آیین علیرضا حسینی به عنوان فرماندار شهرستان لنجان معرفی شد. وی پیش از این فرماندار شهرستان مبارکه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز