خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی:

تامین اجتماعی در اجرای قانون جوانی جمعیت پیشرو است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۹۲۱

احمد اسفندیاری گفت: تأمین‌اجتماعی، سازمانی متأثر از تغییرات کلان جمعیت است اما با توجه به سیاست‌های ابلاغی رهبری اقدامات قابل توجه و تأثیرگذاری نیز انجام داده است.

به گزارش ایلنا، معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌ اجتماعی با بیان اینکه این سازمان در اجرای قانون جوانی جمعیت پیشرو است، گفت: تأمین‌ اجتماعی برای اجرای قوانین جوانی و رشد جمعیت با جدیت و برنامه‌ریزی اقدام کرده است. 

احمد اسفندیاری(معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌ اجتماعی) در حاشیه بازدید از سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران و غرفه خانواده ما، گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای قانون و پیشبرد اهداف کلان کشور مبنی بر رشد جمعیت و جوانی جمعیت به وظایف قانونی خود عمل کرده است. 

او تصریح کرد: سازمان تأمین‌ اجتماعی، سازمانی متأثر از تغییرات کلان جمعیت است اما با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اقدامات قابل توجه و تأثیرگذاری نیز انجام داده است. 

معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌ اجتماعی ادامه داد: این سازمان در اجرای قانون افزایش جمعیت و جوانی جمعیت، توجه ویژه‌ای به خدمات خود مبنی بر ارائه مرخصی زایمان، پرداخت حقوق مدت مرخصی زایمان، رایگان کردن فرانشیز افراد بالای ۶۵ سال و پرداخت بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری داشته است. 

اسفندیاری، همچنین با اشاره به اینکه سازمان تأمین‌ اجتماعی در شورای عالی بیمه سلامت کشور بسیار کمک حال بوده است، گفت: برای پیشبرد اهداف تعیین شده در زمینه رشد جمعیت و جوانی جمعیت ورود و تلاش هم‌افزای تمامی دستگاه‌ها بسیار ضروری است و در مجوع سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای قوانین در سطح کشور پیشرو بوده است. 

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سازمان و تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته همکاران سازمان در نمایشگاه کتاب گفت؛ تلاش داریم با توسعه فرهنگ بیمه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای، موضوع جوانی جمعیت و خانواده را نیز مدنظر قرار دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز