خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۴۷۶

رئیس پلیس‌راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 اردیبهشت‌ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به‌منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 اردیبهشت‌ماه 1403 در محورهای مواصلاتی استان به اجرا درخواهد آمد.

رئیس پلیس‌ راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به‌غیراز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 اردیبهشت‌ماه 1403 در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، اظهار داشت: در روز جمعه 28 اردیبهشت‌ماه 1403 در این محور از ساعت 3 بعدازظهر در آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت 4 بعدازظهر از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل اعمال می‌شود، از ساعت 6 بعدازظهر از مرزن‌آباد به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک‌طرفه شده و از ساعت 24 طرح اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دوطرفه خواهد شد ضمن این‌که طی این مدت، در صورت کم‌حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

سرهنگ جهان تاب همچنین اظهار داشت: تردد از مسیر قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی یتردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس رادارند از ساعت 12 ظهر از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از روز چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه تا ساعت 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه 27 و 28 اردیبهشت‌ماه از این محور ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب، افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی تردد از روز جمعه 28 اردیبهشت‌ماه به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه استان مازندران در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران رادارند، خواست: ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس‌راه استان با پیش‌شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز