خبرگزاری کار ایران

آلومینای ایران ظرفیت ویژه و منحصر به فرد در ارتقای اقتصادی و تولیدی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۰۳۰

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت آلومینای ایران را یک ظرفیت ویژه و منحصر به فرد در ارتقای اقتصادی و تولیدی و توسعه کشور دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، محمد مجید فولادگر در حاشیه بازدید از شرکت آلومینای ایران در روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403، این مجتمع را یک مجموعه صنعتی و دانش‌بنیان موفق در حوزه‌های مختلف و به ویژه در زنجیره تولید آلومینیوم عنوان کرد.

وی گفت: خوشبختانه با اقدامات بسیار خوب انجام گرفته، فرایند تولید به خوبی در این شرکت و با کیفیت خروجی بسیار بالا در حال انجام است.

فولادگر، دانش فنی، مهندسین و تکنسین‌های متخصص و با تجربه را یکی از مزیت‌ها و ظرفیت‌های ویژه این مجموعه دانست و اظهار امیدواری کرد: موانع بر سر راه تولید و تامین مواد اولیه برطرف شود که برای این منظور از هر گونه همکاری در جهت حمایت از صنایع دریغ نخواهیم کرد.

وی محدودیت‌های انرژی و نوسانات برق را یکی از موانع مهم در انجام فعالیت بهتر صنایع عنوان کرد و گفت: این محدودیت و نوسانات ممکن است سبب خسارت به بخش‌های مختلف صنعت شود.

وی افزود: در صورت عدم رفع این محدودیت‌ها با توجه به وجود فرایند حساسی که شرکت آلومینای ایران دارد امکان ایجاد و بروز مشکلات و خسارت‌هایی به دیگ‌های ذوب و مشکلات ناشی از آن را برای این شرکت به دنبال داشته باشد که در واقع به منافع صنایع و تولید کشور لطمه وارد می‌کند.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: از وزارت نیرو درخواست می‌شود تا برای کاهش این مشکلات با رویکرد محافظت شده برخورد کنند و با مراقبت و مدیریت، ناترازی‌ها را مورد توجه قرار دهد تا به صنعت کشور خسارت و آسیب نرسد.

فولادگر در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پرداخت تسهیلات به صنایع فعال افزود: طبق مذاکرات با بانک مرکزی، پیگیری پرداخت تسهیلات و حمایت از تولید در حال انجام است تا بتوان از تسهیلات لحاظ شده مستقیماً در راه تولید و افزایش آن استفاده نمود.

وی تصریح کرد: در این میان درخواست تسهیلات صنایع استان خراسان شمالی را نیز پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز