خبرگزاری کار ایران

در دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی،

نقاط قوت شرکت آلومینای ایران شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۵۲۵

فرایند ارزیابی دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی شرکت آلومینای ایران با حضور تیم ارزیابی ایمیدرو به پایان رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران که از سوی ایمیدرو اعطا می‌شود، از جمله جوایز ارزشمند و معتبر در حوزه بهره‌وری به شمار می‌رود که از دلایل اهمیت آن می‌توان به ترویج فرهنگ بهره‌وری، ارتقای شاخص‌های بهره‌وری، مزایای اقتصادی برای شرکت‌ها و ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی اشاره کرد.

 

در آیین اختتامیه دهمین جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران که با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت آلومینای ایران برگزار شد، طی بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده توسط تیم ارزیابی و شناسایی نقاط قوت، شرکت آلومینای ایران همچنان در مسیر پیشتازی و ارتقای بهره‌وری خود تلاش می‌کند.

گفتنی است که تیم ارزیابی از تلاش و شوق رهبران و اعضای تیم‌های تعالی برای ارائه تصویر واقعی از عملکرد شرکت آلومینای ایران و اهتمام مناسب در این مجموعه در خصوص حضور در جایزه بهره‌وری و حرکت در مسیر تعالی تقدیر کردند.

ترکیب شایسته تجربه و دانش در مسیر حل مشکلات و مسائل شرکت، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، تلاش برای حفظ و رشد کیفیت و کمیت محصولات به منظور خلق ارزش برای مشتریان و پیشرفت‌های مناسب در حوزه اکتشافات، از جمله نقاط قوتی بود که توسط تیم ارزیابی به آن اشاره شد.

گفتنی است که در دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی معیارهای رهبری و فرهنگ‌سازی، استراتژی و بهره‌وری کارکنان، منابع و قابلیت‌ها، ارزش‌آفرینی پایدار و دستاوردهای مالی و بهره‌وری مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز