خبرگزاری کار ایران

طی دیداری مطرح شد:

نماینده ولی فقیه در البرز: سازمان استاندارد در مقابل افراد سودجو قاطعانه ایستادگی کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۳۵۸

مدیرکل استاندارد البرز: حافظ امنیت و سلامت شهروندان هستیم

در دیدار نماینده ولی فقیه در البرز با مدیرکل استاندارد البرز بر لزوم رعایت استاندارد در راستای سلامت مردم تاکید شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز در دیدار با آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کلانشهر کرج، ضمن تبیین و تشریح وظایف اداری و سازمانی اداره کل استاندارد البرز به بیان خدمات این اداره کل در سال 1402 و دوماهه اول سال 1403 پرداخته و خواستار حمایت معظم له، مراجع تقلید و مقامات ارشد استان از پیاده سازی،ترویج و توسعه فرهنگ و الزامات استاندارد شد.

عضو شورای معاونین سازمان ملی استاندارد ایران با بیان این که بسیاری از برند تجاری معروف و بزرگ کشوری در حال حاضر در استان البرز فعال هستند، اظهار داشت: با پیگیری مقامات عالی سازمان در دولت مردمی، رتبه جهانی سازمان ملی استاندارد ایران در دنیا از 26 به 20 ارتقا یافته و اخیرا نیز در بحث همترازی، امضای سازمان ملی استاندارد ایران جهانی شده که از نتایج ملموس آن رشد صادرات کشور، صرفه جویی ارزی و سهولت صادرات محصولات واحدهای تولیدی کشور خواهد بود.

دبیر شورای استاندارد استان در ادامه افزود: در راستای حفظ حقوق شهروندان با جدیت پیگیر استانداردسازی آسانسورهای مسکن مهر بوده و برای اطمینان از امنیت روانی و سلامت کودکان و شهروندان، تجهیزات تفریحی غیر استاندارد شهربازی ها و زمین های بازی استان را شناسایی کرده و ضمن معرفی متخلفان به مراجع صالح قضایی به مالکان این تجهیزات اخطار جمع آوری داده شده است. 

آئینی در ادامه گفت: هجمه بعضی افراد مغرض، در خصوص استاندارد سازی یکی از پیست های اسکی بین المللی که در استان البرز واقع می باشد، به هیچ وجه کوتاه نیامده و با شفافیت کامل اجازه ندادیم و در آینده نیزاجازه نخواهیم داد تا امنیت و سلامت شهروندان به مخاطره بیافتد.

استاندارد باید اعتماد آفرین باشد

در این دیدار که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز صورت گرفت، آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشت: مسئله استاندارد بسیار حائز اهمیت بوده چون عدم تحقق آن سلامت و جان انسان ها را به خطر می اندازد.علامت استاندارد نشان اعتماد مردم بوده و هر فردی این علامت را روی محصولات تولیدی مشاهده نمود باید احساس آرامش کنند.

وی ضمن تصدیق اقدامات اداره کل استاندارد استان افزود: بنده خودم در موضوع پیست اسکی مذکور به صورت سفت و سخت با جدیت پیگیر استانداردسازی تجهیزات آن بوده و امروزه باید با ظرفیت سازی های مناسب فرهنگی، رشد اقتصادی مناسب را در سطح ملی و استانی فراهم کنیم.

امام جمعه کرج با عنوان اینکه این جهان هستی و گردش فصول آن براساس استاندارد بوده و کوچکترین بی نظمی موجب عدم تعادل استاندارد می گردد، اضافه کرد: کار مجموعه استاندارد بسیار حساس است.خداوند حق تعالی همه چیز را در جهان هستی از روی نظم و قاعده ایجاد کرده و هنگام خلق اشرف مخلوقات انسان  تمام استاندارد های لازم را به کاربرده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن ابراز خشنودی از ارتقای جایگاه سازمان ملی استاندارد، جهانی شدن امضای این سازمان و تشکر از خدمات کارکنان و مدیران اداره کل استاندارد البرز و مدیریت این مجموعه گفت: مراقب باشید تا مبادا خطایی صورت پذیرد و البته باید این موقعیت رفیع سازمان ملی استاندارد در دنیا حفظ شده و از این جایگاه صیانت شود.

امام جمعه کلانشهر کرج در انتها گفت: نام استاندارد باید اعتماد آفرین باشد. سازمان استاندارد در مقابل افراد سودجو به هیچ وجه از الزامات و قوانین خود چشم پوشی نکند و قاطعانه  جلوی این افراد ایستادگی نماید زیرا استاندارد چشم بینای سلامت جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز