خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل عنوان کرد؛

نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها در تبیین دستاوردها و انعکاس رشد و توسعه صنعتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۵۱۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان یک بازوی کارآمد مدیران، نقش و وظیفه بسیار مهمی در تبیین دستاوردها و معرفی برنامه‌های هر سازمان برعهده دارند که باید از ظرفیت‌های این حوزه به نحو مطلوبی استفاده شود.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه که به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است، اظهار داشت: یکی از لازمه‌های رشد و توسعه بخش صنعت، وجود یک نظام اطلاع رسانی و روابط عمومی کارآمد و سرآمد است که باید از ظرفیت‌های موجود در حوزه روابط عمومی‌ها در بیان دستاوردها و برنامه‌های هر دستگاه به نحوه بایسته و شایسته استفاده شود.

وی، مسئولیت پذیری، پوشش بحران‌ها و ارتباط مستمر با خبرنگاران و اصحاب قلم را یکی از شاخصه‌های لازم هر روابط عمومی برشمرد و افزود: در عصر ارتباطلات امروزی، اهمیت روابط عمومی‌ها در پایش و هدایت افکارعمومی بر کسی پوشیده نیست که این موضوع توجه جدی به این حوزه را از اهمیت دوچندانی برخوردار کرده است.

علایی در ادامه به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار رسانه‌ها در توسعه صنعتی استان اشاره کرد و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن احترام به عموم اصحاب رسانه، این آمادگی را دارد در تمامی جلسات، بازدیدها و مراسم‌ها، پذیرای اهل قلم باشد تا نسبت به اطلاع رسانی‌های دقیق و صحیح اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای این منظور، در اتاق مدیریت این شرکت میز خبرنگاران اختصاص داده شده است که هریک از خبرنگاران در صورت تمایل می‌توانند در آن حاضر و شنوای موضوع جلسات باشند.

وی رسانه‌ها را ابزاری مهم در راه تولید و جذب سرمایه گذار برشمرد و ابراز امیدواری کرد با کمک اصحاب رسانه، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت استان و حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز