خبرگزاری کار ایران

عملیات تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر قله سبلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۰۳۴

همزمان با هفته هلال احمر در راستای اجرای برنامه سیمرغ کوهای ایران 5 نفر از اعضای تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر صعود به قله سبلان قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، مجید فتاح زاده 23 اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته هلال احمر سازمان امداد ونجات کشور، با عنوان صعود سراسری و همزمان نیروهای عملیاتی امداد ونجات کشور به 31 قله مرتفع در محدوده عملیاتی استان های خودشان برنامه ریزی کرده بود که در این راستا معاونت امداد ونجات استان اردبیل نیز عملیات در مسیر کوه سبلان را در برنامه خود قرار داد.

به اذعان وی تمرین و فرماندهی واحد و اجرای اهداف عملیاتی تیم های امداد، ارتقاع آمادگی و پاسخگویی سریع و مناسب و ایجاد هم افزایی و تعامل در بین تیم های واکنش سریع، احیای مجدد صعودهای سراسری جمعیت با رویکرد کار تیمی و افزایش نشاط، شناسایی و ثبت نقاط حادثه خیز بخشی از اهداف این تیم ها در برنامه صعود به قلل کشور به شمار می رود.

سرپرست معاونت امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: 5 نفر از اعضای تیم های واکنش سریع استان اردبیل  نیز درهفته هلال احمر با برنامه صعود به سبلان از مسیر پناهگاه با برنامه ریزی2 روزه با ایجاد کمپ وشب مانی در کوهستان با آمادگی فنی در روز دوم به سمت قله حرکت کردند ولی به دلیل حجم بالای برف و با صلاحدید فرمانده تیم عملیات در ارتفاع 4400 پایان عملیات را اعلام کردند.

به گفته فتاح زاده نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل تاکنون در امدادرسانی های سریع و به موقع در حوادث جاده ای و کوهستان که تاکنون در سطح استان و کشور انجام داده اند، خوش درخشیده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز