خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور فراجا:

مصلی و نمایشگاه بین‌المللی برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب مناسب نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۸۷۹

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مصلی و نمایشگاه بین‌المللی محل‌های مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در حاشیه ششمین همایش بین‌المللی مدیریت ایمنی و ترافیک در جمع خبرنگاران به انتقاد از برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در سطح شهر تهران و ایجاد ترافیک ناشی از آن پرداخت و گفت: نمایشگاه کتاب و دیگر نمایشگاه که در داخل شهر تهران در حال برگزاری است، باعث ترافیک در سطح شهر شده است‌‌.

وی افزود: مصلی و نمایشگاه بین‌المللی محل‌های مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب نیستند، زیرا این محل‌ها به لحاظ قرار گرفتن در چند بزرگراه پرتردد و محله، پرمسأله هستند و در شرایط عادی نیز فوق اشباع هستند و برگزاری نمایشگاه‌ها شرایط را سخت‌تر می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنیم که کاربری محل نمایشگاه بین‌المللی تغییر کند و نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر آفتاب منتقل شود؛ هر چند که در شهر آفتاب هم مشکلاتی درباره ایاب و ذهاب و حمل‌ونقل وجود دارد که باید برطرف شوند.

گفتنی است، صبح امروز (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت) ششمین همایش بین‌المللی مدیریت ایمنی و ترافیک با حضور سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا، داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و جعفر حسین، نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران در محل سالن همایش نورالرضا (ع) ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز