خبرگزاری کار ایران

کارخانه تولی پرس با ۱۵۰ کارگر موقتا تعطیل شد/تجمع کارگران مقابل در ورودی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۷۲

یک منبع خبری در کارخانه «تولی پرس » از تعطیلی موقت این واحد تولیدی و بلاتکلیفی حدود۱۵۰ کارگر این کارخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری ما در کارخانه تولی پرس گزارش کردند، این واحد تولیدی که در زمینه تولید  محصولات شوینده در شهرک صنعتی البرز در استان قزوین فعالیت دارد، از امروز شنبه (۲۷ مرداد ماه) به دلیل مشکلاتی که در زمینه تهیه مواد اولیه تولید دارد، موقتا تعطیل اعلام شده و کارگران آن اجازه ورود به محل کارشان را ندارند.

این کارگران که به‌صورت میانگین بین ۱۵ تا ۲۰سال سابقه کار دارند، درباره وضعیت خود می‌گویند: مجموع ۱۵۰ کارگر این واحد تولیدی امروز با ورود به محل کارشان با درهای بسته کارخانه مواجه شدند.. به همین  دلیل امروز صبح برای پیگیری وضعیت شغلی‌مان در مقابل ساختمان کارخانه دست به تجمع زده‌ایم.

کارگران می‌گویند: چندین سال است شرایط تولید در کارخانه  تولی پرس خوب نیست و مرتبا درهای کارخانه به روی کارگران بسته و کارگران به مرخصی‌های اجباری فرستاده می‌شوند.

به گفته کارگران این کارخانه، جدا از وضعیت پیش آمده حدودا ۵۰ روز است که  که دستمزد دریافت نکرده‌ایم.

آن‌ها با یادآوری اینکه پیش از این کارگران برای پیگیری مشکلات مزدی خود بار‌ها به نهادهای دولتی مستقر در استان مراجعه کرده‌اند، در ادامه گفتند: در هر پیگیری مسئولان استانی وعده پیگیری مطالباتمان را دادند اما در عمل هیچ اتفاق خاصی نیفتاد تا اینکه امروز بیکار شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز