خبرگزاری کار ایران

شوآف به سبک مدیر ورزشی

حواسِ پرت محمدحسن انصاری‌فرد؛ دور از وظایف مدیرعاملی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۱۹۶

مدیرعامل پرسپولیس برخلاف آنچه که تصور می‌شد تاکنون نتوانسته حلال مشکلات این تیم باشد و بیشتر تمرکز خود را روی بحث شوآف گذرانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  پرسپولیس این روزها درگیر مسائل و مشکلات مختلفی است که روی وضعیت فنی این تیم هم سایه انداخته و تاثیرش را در تیم گذاشته است و رد پای آن در شکست مقابل سپاهان و تراکتور می‌شود دید و شاید اگر برتری در دربی در این میان کسب نمی‌شد بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت.

ماجرا در مورد محمدحسن انصاری‌فرد است که به عنوان مدیر ورزشی و نسخه ناجی سرخپوشان وارد گود شده بود ولی حالا بعد از مدتی حضور روی نیمکت مدیرعاملی باشگاه همان اشکالات گذشته در رأس مجموعه مدیریتی دیده می‌شود و حتی مشکلاتی بر مشکلات قبل باشگاه هم افزوده شده است.

اگر در دوران ایرج عرب یا نفرات قبلی افرادی مثل سهند حبیب‌زاده کنار باشگاه بودند که حضورشان انتقاداتی به همراه داشت، در حال حاضر نفراتی در کنار انصاری‌فرد هستند که به مراتب حرف و حدیث‌های بیشتری برای باشگاه به همراه داشتند. برای مثال حضور رضا یلوه به عنوان معاون اقتصادی باشگاه که از دوستان نزدیک حسین هدایتی است و پیش از این در استیل آذین فعالیت داشته، حواشی زیادی برای پرسپولیس به همراه داشت که با وجود حاشیه‌های ذاتی باشگاه که مدیریت باید آنها را مهار کند، تولید حاشیه جدید آنهم برای انتصابات خود انصاری‌فرد برای پرسپولیس در این شرایط سم است ولی بدون توجه به موارد این چنینی انتخاب‌ها بر اساس سلیقه شخصی و بدون در نظر گرفتن منافع باشگاه صورت می‌گیرد.

یا حضور حسین خبیری در مجموعه که پیش از این هم سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و در زمان مدیران قبلی هم فعالیت می‌کرده ولی نقش او و دلیل ماندگاری او در این سمت و در همکاری با مدیران مختلف مشخص نیست.

در کنار این موارد باید به حواشی ایجاد شده برای پرسپولیس در چند وقت اخیر اشاره کرد که مدیریت توانایی کنترل آن را نداشته است. از مصاحبه‌های جنجالی بازیکنان و خود سرمربی تیم گرفته تا مسائلی که با واکنش کمیته انضباطی روبرو شده و محرومیت‌هایی برای پرسپولیس به همراه داشته و ممکن است محرومیت‌های جدیدی هم همچنان در کمین تیم باشد.

در جایی که روابط عمومی باشگاه و مدیریت باشگاه باید برای دفاع از حق و حقوق پرسپولیس وارد عمل شود، این سکوت منجر به این می‌شود که خود کالدرون و بازیکنان برای احقاق حق ورود کنند و آسیب این ماجرا هم به تیم می‌رسد.

انصاری‌فرد از تعامل با مدیریت استقلال در دربی هم خودداری کرد و ناهماهنگی ایجاد شده برای حضورش در ورزشگاه که حتی باعث ورود رئیس فدراسیون فوتبال به ماجرا شد هم اثری نداشت تا پرسپولیس بدون حضور مدیرعامل خود به مصاف دربی برود و مشکلی که به راحتی قابل حل بود را به یک درگیری میان دو باشگاه تبدیل کرد.

شکایت از بازیکن سپاهان شب قبل از بازی حساس به نوعی باعث برهم خوردن تمرکز پرسپولیس شد و البته دعوایی جدید هم میان این باشگاه با سپاهان شکل داد تا بعد از استقلال،‌ رابطه باشگاه اصفهانی هم با پرسپولیس تیره شود و قطعاً در آینده ضرر‌هایی برای این تیم به همراه خواهد داشت.

همه این موارد را هم حساب نکنیم، نکته جالب در مورد انصاری‌فرد که در این مدت دیده شده، علاقه‌اش به دوربین و حضور در اخبار سایت رسمی باشگاه است. اگر به سایت پرسپولیس به صورت روزانه مراجعه کنید متو‌جه می‌شوید تصویر آقای مدیرعامل در جای جای آن وجود دارد مطالب برگزیده که در قالب اسلاید شو در بالای صفحه اصلی قرار می‌گیرد و باید مهم‌ترین اخبار را پوشش دهد، بیشتر روی پوشش اخبار انصاری‌فرد تمرکز داشته و با تصویر او به نمایش در می‌آیند.

از حضور مدیرعامل در فلان حرکت عام‌المنفعه گرفته تا عیادت از فلان پیشکسوت که کارهای پسندیده و قابل احترامی هستند ولی حضور پررنگ دوربین باشگاه در این مراسم‌ها و بولد کردن خبر و تصویر حضور انصاری‌فرد در آنها به چه معناست؟

به نظر می‌رسد امید به تغییر در پرسپولیس با انتخاب یک مدیر با تجربه و از جنس ورزش خیالی بی‌مورد بود که قرار نیست به نتیجه برسد و انصاری‌فرد هم قرار نیست مشکلی از مشکلات پرسپولیس کم کند.

حواسِ پرت محمدحسن انصاری‌فرد؛ دور از وظایف مدیرعاملی پرسپولیس

حواسِ پرت محمدحسن انصاری‌فرد؛ دور از وظایف مدیرعاملی پرسپولیس

حواسِ پرت محمدحسن انصاری‌فرد؛ دور از وظایف مدیرعاملی پرسپولیس

حواسِ پرت محمدحسن انصاری‌فرد؛ دور از وظایف مدیرعاملی پرسپولیس

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز