خبرگزاری کار ایران

فرشاد باید دوباره دل هواداران را به دست بیاورد

درخشان: کالدرون مربی خوبی است و باید از او حمایت شود/ امسال هم پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۰۶

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص وضعیت حال حاضر این تیم و انتخاب سرمربی جدید صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید باشگاه اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس بالاخره از بلاتکلیفی در آمد و سرمربی جدید معرفی شد. زمان داشت از دست می‌رفت و اگر بیشتر از این طول می‌کشید مشکل ساز می‌شد چرا که باید هر چه زودتر کار سرمربی جدید با تیم شروع شود و تیم آماده حضور در رقابت‌های فصل جدید شود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس دیرتر از سایر رقبا سرمربی خود را شناخته گفت: به هر حال این شرایطی بود که به وجود آمد و در نهایت باشگاه با گزینه مورد نظرش به توافق رسید و می‌شود این عقب ماندگی را هم با کار بیشتر جبران کرد و باید اتفاقات را به فال نیک بگیریم. خوشبختانه پرسپولیس استخوان‌بندی فصل قبل خودش را حفظ کرده و در حال تقویت شدن است و می‌تواند با تیم قدرتمندی پا به رقابت‌ها بگذارد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد کارنامه کالدرون هم گفت: مربی خوبی است و کارنامه مناسبی برای حضور در پرسپولیس دارد و حسنی که دارد تجربه بالایش در فوتبال آسیا و شناختش از تیم‌های غرب قاره است که در رقابت‌های لیگ قهرمانان به کمک تیم می‌آید و می‌توانیم در این رقابت‌ها هم در فصل جدید موفق عمل کنیم.

درخشان در مورد شکل جدایی برانکو که باعث ناراحتی هواداران این تیم شد هم خاطرنشان کرد: برانکو کارش را در پرسپولیس انجام داده و زحماتش را کشیده است و به هر حال دیر یا زود باید جدا می‌شد و وقتی پیشنهاد بهتری به دستش رسیده طبیعی است که جدا شود. ما هم نباید دیگر به این مسائل فکر کنیم و باید به فکر پرسپولیسِ‌فصل بعد باشیم.

وی در مورد بازگشت فرشاد احمدزاده و ناراحتی هواداران پرسپولیس از او هم گفت: باید گذشته را فراموش کرد و احمدزاده در حال حاضر بازیکن پرسپولیس است. به نظرم او باید دوباره از صفر شروع کند و با بازی‌های خوبش برای تیم دوباره دل هواداران را به دست بیاورد و اگر بازی‌های خوبی انجام دهد بدون شک هواداران دوباره به او علاقه‌مند می‌شوند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود دوره قهرمانی‌های پرسپولیس تمام شده عنوان کرد: من چنین عقیده‌ای ندارم و پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران و شانس اول قهرمانی است. سرمربی جدید آمده و باید به او فرصت داده شود و از او حمایت شود تا بتواند با شرایط فوتبال ایران آشنا شود و کار دستش بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز