خبرگزاری کار ایران

ویسی: بعضی تیم ها صد میلیارد هزینه کردند/ یک استقلال خوزستان در بوشهر می سازم

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۸۹۱

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: ربیان تیم هایی که در کنار ما هستند و تیم دارند بالای 100 میلیارد هزینه می کنند، تیم های 50- 60 میلیاردی هم داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عبدالله ویسی در حاشیه تست گیری از بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر گفت: خدا را شکر، با پیگیری و تلاشی که مسئولین تیم کردند اوضاع و احوالمان بهتر می شود و امیدوارم در هفته های آینده خبرهای  خیلی خوبی برای مردم خوب داشته باشیم.

او در مورد شرایط و بازیکنان تیمش ادامه داد: تیم ما مشغول تمرین است، بازیکن اسم و رسم دار تا حالا نگرفته ایم ولی امیدواریم با بازیکنان جوان و جویای نامی که می گیریم یک تیم خیلی خوب در سطح بالا در لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی شاهین بوشهر درباره تست گیری ها اضافه کرد: ما شروع کردیم به شروع به تست گیری از بازیکنان امید و زیر 23 سال بومی، سه چهار تا بازیکن خیلی خوب دیدیم و استعداد یابی کردیم. امیدواریم نهایت استفاده را از این جوانان خوبی که تا حالا دیده نشده اند را ببینیم.

ویسی در خصوص هزینه کرد بعضی تیمهای لیگ برتری و مقایسته آن با هزینه کرد شاهین گفت: به هر حال لیگ برتر است و بازیها آن خیلی سخت است. من خودم در کلاس مربیگری که هستم، مربیان تیم هایی که در کنار ما هستند و تیم دارند بالای 100 میلیارد هزینه می کنند، تیم های 50- 60 میلیاردی هم داریم. ولی تیم ما با بودجه پانزده میلیاردی در حال بسته شدن است و به اندازه پانزده میلیارد باید به جنگ تیم های دیگر برویم و توانمان را نشان بدهیم ولی مطمئنا چند برابر توانمان کار می کنیم و انشاا.. بتوانیم تیم با اعتباری ایجاد می کنیم و چشم انداز آن برای آینده باشد.

او در خصوص تکرار تجربه استقلال خوزستان در بوشهر تصریح کرد: مردم صبور باشند و تحمل کنند به هر حال تیم جوانی هستیم و تازه به لیگ برتر آمده ایم. ابتدا باید خودمان را نشان بدهیم،زیر ساخت هایمان را برای سال های بعد درست کنیم. من امیدوارم یک استقلال خوزستان در بوشهر بسازیم.

وی در پاسخ به اینکه به نسبت هزینه کرد کمتر چگونه می تواند مقابل تیم های پرهزینه تر قرار بگیرد، گفت: انگیزه و شادابی تیم ما اینقدر بالا هست که بتوانند مقابله کنند، هر چند سخت است. همیشه در تیم هایی که بوده ام گفته ام این اسم ها نیستند که بازی می کنند این قلب و وجود بچه ها هست که بازی می کند. و تیم ما اکثرا بومی بستیم. در حدود 80 درصد. من ناسیونالسیم نیستم و نمی گویم از بیرون بازیکن نمی آوریم ولی چون بوشهر و جنوب کشور استعداد زیاد دارد تمام تلاشم را می کنم حق کسی خورده نشود و از بازیکنانی که انگیزه دارند استفاده کنیم و همان انگیزه باعث می شود که مقابل تیم ها بتوانیم دوارم بیاوریم و جنگ کنیم.

ویسی درباره نام بازیکنان تازه وارد مطرح شده پیرامون تیمش گفت: فوتبالیست ها تا نیایند شروع نکنند و بازیها شروع نشود اعتباری به ایشان نیست این یک حقیقت است. نمی گویم همه بازیکنان ولی  حدود 50 درصد آنها اینطوری هستند. شما ببینید امروز با یک تیم قرارداد بسته و فردا با تیم دیگر تصویرش را نشان می دهند و امروز با تیم دیگری شروع کرده. ما هم اگر 500 میلیون به بازیکنی بدهیم فردا تیم دیگری 600 میلیون بدهد به آن تیم می رود. هنوز لیگ شروع نشده برای چهار بازیکن این اتفاق افتاده. من هم اعتباری به این حرفها نمی بینیم تا بازیکن با تمرین نکند روی آنها حساب نمی کنیم. اما بازیکنانی که با ما قرارداد بستند شروع کرده اند و ما روی آنها حساب می کنیم.

سرمربی شاهین بوشهر درباره اردوها و شرایط آتی تیمش گفت: از دوازدهم تیر به بروجن میرویم در آنجا اردو برگزار می کنیم سه بازی دوستانه داریم. بعد به تورنمنت شهدای شیراز می رویم و دو بازی داریم (از 28 تا 31 تیر). بعد از آن مقابل تیم های پرطرفدار بازی می کنیم تا بازیکنان ما بدانند شرایط، اوضاع و احوال چگونه است و وارد مسابقات شویم.

وی در پایان از انتظارش خطاب با مردم بوشهر و هواداران شاهین صحبت کرد: تا حالا حدودا 400 نفر را دیده ایم و 4 نفر را انتخاب کرده ایم یعنی از هر 100 نفر یک نفر. بازیکنی به تست می آید که 27 ساله است اما جایی بازی نکرده. اما ارزش و احترام قائلیم و تست می گیریم باز هم می بینیم. از امیدها و جوانان تیم خودمان چهار- پنج نفر آورده ایم آنها را جزو آمار تستی ها حساب نمی کنیم. امیدوارم بتوانیم لیاقت خودمان را نشان بدهیم.

صبور باشند، تیم تازه شکل گرفته و نونهال است باید سردی و گرما (نور آفتاب) را تجربه کند تا انشاا...در سال های بعد نتیجه کارمان را ببینم و تیم گردن کلفتی در لیگ داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز