خبرگزاری کار ایران

لطف بزرگ منچستر سیتی به یوناتید

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۵۵۴

منچسترسیتی با قهرمانی در جام حذفی انگلیس لطف بزرگی به منچستریونایتد کرد و رقیب همشهری را از شروع زودهنگام فصل بعد و اختلال در پیش‌فصل نجات داد.

به گزارش ایلنا، تیم اوله‌گونار سولشر در لیگ برتر ششم شد و اگر سیتی در فینال جام حذفی به واتفورد می‌باخت، باید سوم و دهم مرداد در مقدماتی لیگ اروپا شرکت می‌کرد اما سیتی با شش گل واتفورد را در هم کوبید و سه‌گانه داخلی‌اش را تکمیل کرد.

شروع زودهنگام فصل باعث اختلال در برنامه‌های پیش‌فصل منچستریونایتد می‌شد که شامل بازی‌های دوستانه‌ای در استرالیا، سنگاپور، چین و کاردیف می‌شود. حالا یونایتد مستقیما به مرحله گروهی لیگ اروپا می‌رود که برای قهرمان جام حذفی انگلیس رزرو شده و سیتی به آن نیازی ندارد، در عوض ولورهمپتون، تیم هفتم لیگ برتر به مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا می‌رود و در تاریخ مذکور بازی‌هایش را انجام می‌دهد.

به این ترتیب ولورهمپتون شش پنجشنبه متوالی در مراحل دوم و سوم مقدماتی و پلی‌آف بازی دارد تا بتواند جایی در قرعه‌کشی مرحله گروهی که 8 شهریور برگزار می‌شود، داشته باشد. فصل بعد لیگ برتر از 19 مرداد شروع می‌شود.

منچستریونایتد 3 مرداد در شانگهای با تاتنهام بازی دارد و 12 مرداد در کاردیف به مصاف میلان می‌رود در حالی که در صورت قهرمانی واتفورد، این دو بازی به خطر می‌افتاد. یونایتد همچنین می‌خواهد 9 مرداد با تیم کریستیانسوند در زادگاه مربی‌اش بازی کند که این دیدار هم طبق برنامه انجام می‌شود.

بازیکنان تیم قرار است 10 تیر برای شروع پیش‌فصل به کارینگتون بیایند و 6 روز بعد راهی استرالیا شوند. 22 تیر با پرت‌گلوری و چهار روز بعد با لیدز روبه‌رو می‌شوند. بازی بعدی هم 29 تیر در سنگاپور مقابل اینترمیلان خواهد بود.

 

منبع ESPN
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز