خبرگزاری کار ایران

جدول لیگ آزادگان در پایان فصل ۹۸-۹۷؛

قهرمانی قاطعانه گل گهر سیرجان با بگوویچ / یکه‌تازی مربیان کروات این بار در لیگ آزادگان

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۴۳۶

با برگزاری بازی‌های امروز لیگ آزادگان سرنوشت این رقابت‌ها در فصل جاری به طور کامل مشخص شد تا لیگ دسته اول در سال 98-97 به پایان برسد.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز برگزار شد. تیم‌ها در شرایطی وارد دیدارهای این هفته شدند که سرنوشت بازی‌ها پیش از شروع بازی‌های امروز مشخص شده بود. در پایان بازی‌های این هفته گل گهر سیرجان با برد امروزش برابر گل ریحان البرز با اقتدار به مقام قهرمانی لیگ آزادگان رسید. شاهین شهرداری بوشهر که این هفته استراحت داشت دیگر تیمی بود که موفق شد به لیگ برتر صعود کند. 

در انتهای جدول نیز شهرداری ماهشهر باوجود برتری برابر فجرسپاسی با 25 امتیاز قعرنشین جدول شد و به لیگ دسته دوم سقوط کرد. نفت تهران و سیاه جامگان مشهد که در اواسط فصل از شرکت در ادامه مسابقات انصراف داده بودند دیگر تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته دوم لقب گرفتند. 

جدول لیگ دسته اول در پایان فصل 98-97 به شرح زیر است:

توجه: نتیجه بازی امروز دو تیم خونه به خونه بابل - کارون اروند خرمشهر که به دلیل عدم حضور تیم کارون اروند خرمشهر برگزار نشده‌بود، در نظر گرفته نشده‌است.

قهرمانی قاطعانه گل گهر سیرجان با بگوویچ / یکه‌تازی مربیان کروات  این بار در لیگ آزادگان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز