خبرگزاری کار ایران

مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا

کامبک رویایی آرسنال در شب حذف تلخ اینتر و سویا / زنیت با سردار کنار رفت

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۳۴۹

بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به پایان رسید و تکلیف تیم‌های راه یافته به دور بعدی مشخص شد.

به گزارش ایلنا، با برگزاری 5 دیدار همزمان باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، تکلیف تیم‌های راه یافته به دور بعدی مشخص شد. 

در مهم ترین و حساس‌ترین بازی آرسنال که بازی رفت را با نتیجه سه بر یک مقابل رن شکست خورده بود موفق شد با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان برساند تا بازگشت رویارویی داشته باشد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. در این بازی برای توپچی‌های لندنی امریک اوبامیانگ(5و72) و نیلس(15) گلزنی کردند.

اینتر میلان در شبی که نمایشی دور از انتظار داشت در ورزشگاه خانگی خود به راحتی شانس صعود را از دست داد و با نتیجه یک بر صفر به آینتراخت فرانکفورت باخت. برای نماینده آلمان لووکا جوویچ در دقیقه 5 گلزنی کرده بود اما با این وجود شاگردان لوچیانو اسپالتی موفق به جبران نشدند.

سردار آزمون هم به همراه زنیت سن پترزبورگ نتوانست کامبک داشته باشد و با شکست دو بر یک برابر ویارئال از دور مسابقات کنار رفتند. زنیت بازی رفت را با حساب کار سه بر یک واگذار کرده بود.

دیدار اسلاویا پراگ-سویا در وقت‌های اضافه با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده چک به پایان رسید تا آنها با توجه به تساوی دو بر دو در بازی گذشته به دور بعدی راه پیدا کرده و سویا را حذف کنند.

بنفیکا هم که در بازی قبلی یک بر صفر شکست خورده بود در وقت‌های معمولی یک گل وارد دروازه دیناموزاگرب کرد تا در وقت‌های اضافه دو گل دیگر به ثمر برساند و راهی دور بعدی شود.

پیش از ناپولی، ویارئال،‌ آرسنال، فرانکفورت، اسلاویا پراگ و بنفیکا تیم‌های والنسیا، ناپولی و چلسی به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه پیدا کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز