خبرگزاری کار ایران

حضور پرشیچ در آرسنال منتفی شد؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۶۰

اونای امری سرمربی آرسنال مطمئن است که این باشگاه دارد تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا قبل از تمام شدن مهلت نقل و انتقالات بازار ژانویه، بازیکنان مدنظرش را جذب کند.

به گزارش ایلنا، یکی از این بازیکنان ایوان پریشیچ است که به‌تازگی اخباری درباره توافق شخصی او با توپچی‌ها منتشر شده است. پریشیچ در بازی اخیر اینتر مقابل تورینو که تیمش باخت هم برخلاف همیشه نیمکت‌نشین بود که این به شایعه رفتن او دامن زد. جوزپه ماروتا مدیر اجرایی اینتر هم اعتراف کرده که هافبک کروات این تیم درخواست کرده با جدایی او موافقت شود.

اونای امری به اسم خاصی اشاره داشت اما اعلام کرد که آرسنال درصدد خرید یک بازیکن است. او گفت: «موضوعی هست که باشگاه دارد روی آن کار می‌کند. احتمال جذب بازیکنان مختلفی وجود دارد. دقیقاً نمی‌دانم کدام بازیکنان اما آنها بازیکنانی هستند که بتوانند به ما کمک کنند؛ بازیکنانی که توانایی بازی به‌عنوان بال‌ راست یا چپ را داشته باشند. من فکر می‌کنم هر بازیکنی که بتواند به اینجا بیاید و به ما کمک کند، اتفاق خوبی است.»

آرسنال به تازگی موفق به جذب سوارس شد؛ امری ادامه داد: «سوارس مثل پریشیچ است. این اتفاق به نفع ماست.

با حضور سوارس اکنون به نظر می‌رسد بحث جذب پرشیج منتفی شده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز