خبرگزاری کار ایران

ربیعی: بازیکنانم رشادت به خرج دادند / ملوان تیم با شخصیتی است

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۳۷۳

محمد ربیعی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی با ملوان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلناT محمد ربیعی سرمربی تیم آلومینیوم اراک پس از برتری برابر ملوان بندر انزلی اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از بازیکنانم به دلیل تلاش های بی وقفه و رشادت جانانه در این بازی سخت و حساس تشکر کنم، شرایط زمین علیرغم تلاش مسئولین استادیوم به گونه ای شده بود که بیشتر به نفع ملوان بود ولی بازیکنانم مردانه جنگیدند و توانستند سه امتیاز شیرین این بازی را بدست آوردند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: دو گل ناباورانه در این دیدار دریافت کردیم یکی در انتهای نیمه اول که بدلیل عدم تمرکز بازیکنانم بود و آن یکی هم از روی ضربه ایستگاهی فوق العاده پژمان نوری ولی با تغییراتی که در تیم لحاظ کردیم توانستیم بازگشت فوق العاده ای به بازی داشته باشیم.

وی افزود: تیم ملوان یک تیم با شخصیت است که جایگاه فعلی آن به هیچ عنوان برازنده این تیم نیست و پس از تغییراتی که در چند هفته گذشته داشته است روند مثبتش کاملا در دیدار های اخیر مشهود است.

ربیعی با اشاره به شکست سنگین هفته گذشته آلومینیوم برابر مس رفسجان اظهار داشت: نتیجه بازی با محتوای بازی به هیچ عنوان تناسب نداشت و در بازی ای که باید پیروز می شدیم با یک نتیجه بد کار را واگذار کردیم ولی لیگ بسیار سنگین و نزدیک دنبال می شود و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما نکته ای که مشهود است روند رو به جلوی تیم ما در هفته های اخیر از نظر شکل بازی بوده است.

وی در پایان در خصوص جدایی منهاجی خاطرنشان کرد: آرتا منهاجی زحمات زیادی کشید که جا دارد از ایشان بابت تلاشهایشان تشکر کنم ولی موقعیتی پیش آمد که دیگر شرایط ادامه همکاری را نداشتند، بنده با ایشان ارتباط دوستی صمیمی دارم ولی گاهی اوقات صلاح بر این است که افرادی که با یکدیگر کار می کنند برای مدتی جدا باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز