خبرگزاری کار ایران

واکنش نماینده میانه به انتشار اظهاراتش در رسانه‌های ضدانقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۲۳۱

نماینده مردم میانه در مجلس نسبت به سوءاستفاده از سخنان وی توسط رسانه‌های معاند واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سید مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به سوءاستفاده از گفت‌وگوی وی با خبرگزاری ایلنا توسط رسانه‌های فارسی‌زبان معاند نوشت: انتقادات ما در جهت تقویت پایه های نظام، گسترشدعقلانیت، صیانت از کرامت و حقوق مردم عزیزمان و مبتنی بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی ص است.

بنابر این شبکه مزدور اینترنشنال و دیگر رسانه های ضدانقلاب که بلندگوی اسراییل و انگلیس هستند نمی‌توانند با شیطنت های خود و وارونه جلوه دادن مطالبی که از سر دلسوزی در داخل کشور مطرح میشود مانع از طرح مطالب و مواضع مفید به حال نظام و مردم شوند. ما تلاشمان در جهت تقویت نظام، تحکیم همبستگی ملی و پیش‌برد اهداف و برنامه های انقلاب است.

بنده ضمن اعتقاد قلبی و التزام عملی به احکام اسلامی ، رعایت حجاب را برای زنان یک افتخار میدانم و کشف حجاب را خلاف بیّن شرع می‌دانم و بر لزوم صیانت از بنیان خانواده تاکید دارم اما نسبت به برخوردهای سلیقه‌ای و تند و خشن و خارج از چارچوب اسلام ناب محمدی(ص) انتقاد دارم و معتقدم روشهای فرهنگی و اقناعی و مهرورزانه ، تاثیرگذارتر است و نیز اصرار دارم مامورین مجری قانون عفاف و حجاب، باید افراد پاک ، صالح ، آموزش دیده ، جاافتاده و باحوصله‌ای باشند.

البته در عین حال اعتقاد دارم با تمام مراکز و کانون‌ هایی که بطور سازمان‌یافته علیه عفت و حجاب و بنیان خانواده تبلیغ می‌کنند و بی‌عفتی و کشف حجاب را تجویز و ترویج می‌نمایند، باید اقدام جدی و عملی کرد و با گردانندگان مراکز مزبور برخورد نمود.

به هر حال مواضع بنده همواره در جهت دفاع از حقوق و کرامت مردم و تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی و حفظ سرمایه‌ی اصلی نظام که همانا مردم هستند می باشد و در این میان شبکه های فارسی زبان معاند مانند ایران اینترنشنال که مزدور اسراییل و بلندگوی دشمنان نظام و مردم ما هستند محلی از اعراب ندارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز