خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خواستار شد؛

ضرورت راه‌اندازی مهد کودک در واحدهای بهداشتی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۰۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر ضرورت راه‌اندازی مهد کودک در واحدهای بهداشتی و درمانی وابسته به این دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام دلفان امروز در قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به لزوم تهیه کتابچه اقدامات انجام شده حوزه جوانی جمعیت در لرستان، اظهار کرد: لازم است همه اقداماتی که توسط واحدهای مختلف دانشگاه انجام شده و همچنین اعتباراتی که برای آن هزینه شده در این کتابچه بیان شود.

وی با تاکید بر اهمیت انجام تبلیغات در زمینه فرزندآوری گفت: تبلیغات یکی از مهمترین عوامل در تحقق جوانی جمعیت و فرزند آوری است و باید به صورت اساسی در دستور کار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: انجام دیوار نوشته، تهیه و انتشار پوسترهای تبلیغاتی، انتشار کلیپ و مطالب مرتبط با این موضوع و... باید مورد تاکید قرار گیرد.

دلفان در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح نفس با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی یک اقدام خوب و زودبازده است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مرکز به سرعت نتیجه داده است و اولین فرزند این طرح به دنیا آمد و فرزند بعدی آن نیز به زودی به دنیا خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه لازم است، ادارات مختلف آمار کارکنان مجرد خود را برای دانشگاه ارسال کنند، تصریح کرد: می‌توان در راستای تشویق افراد مجرد به ازدواج، ستاد ازدواج را در ادارات مختلف استان راه اندازی کرد تا مشوقی برای ازدواج افراد مجرد شاغل در ادارات باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص راه‌اندازی خوابگاه متاهلی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر یک خوابگاه برای مجردین در حال ساخت داریم که بعد از تکمیل آن می‌توان از خوابگاه‌های دیگر که قابلیت تبدیل به خوابگاه متاهلی را دارند استفاده کرد، لذا برای ساخت آن باید پیگیر گرفتن وام باشیم.

دلفان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی مهد کودک در واحدهای بهداشتی و درمانی وابسته به دانشگاه، تاکید کرد: در راستای اجرای این مصوبه یک واحد پیش ساخته برای ستاد دانشگاه در حال ساخت است و به زودی راه‌اندازی خواهد شد و واحدهایی که هنوز مهدکودک برای واحد خود راه اندازی نکرده‌اند، لازم است هر چه زودتر نسبت به آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز