خبرگزاری کار ایران

آلبوم موسیقی لکی «هنارس» منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۶۸۶

آلبوم «هنارس» با محوریت موسیقی لکی و به خوانندگی حسین رضا منتشر می‌شود.

 گزارش ایلنا، حسین رضا از خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی اسفند ماه امسال آلبوم موسیقی خود را در ژانر فولکور لکی با عنوان «هنارس» منتشر می‌کند.

این آلبوم شامل ۹ قطعه به نام‌های «هنارس»، «آمان گلیا»، «میمنای»، «هرنگ»، «آواز گلارا»، «پلامار»، «چلسرو»، «چله بر» و «سار خس» است و توسط شرکت «نوای زاگرس لرستان» منتشر خواهد شد.

 آهنگسازی این قطعات نیز برعهده حسین رضا» بوده و تنظیم قطعات را نیز مهدی مرتضایی انجام داده است و ترانه سرایی آن برعهده مرتضی خدایگان بوده است.

 در آلبوم «هنارس» همایون پشتدار (کمانچه آلتو)، محمد ذوالنوری (تنبور)، بابک پیمانی (تمبک، دف)، رضا دربندی (تمبک، دف، دهل)، بهزاد رواقی (تار، بم تار)، احسان عبدی پور (سرنا)، علیرضا عقیقی (عود)، سالار غفار بجویی (ویولن سل)، اشکان مرادی (کمانچه آلتو)، مهدی مرتضایی (سنتور) و مهرنوش مهرپویا (ویولا) همکاری داشته‌اند.

حسین رضا نزد افرادی چون محمدرضا شجریان و حمیدرضا نوربخش تعلیم دیده و با آهنگسازانی چون مجید درخشانی و حسین پیرنیا به فعالیت پرداخته است. وی پیش از این آلبوم‌های دیگری را نیز منتشر کرده است که ازجمله آنها می‌توان به «لحظه ناب» و «فانوس شب آغوش» اشاره کرد.

ضبط آلبوم «هنارس» از دی ماه سال ۹۴  در استودیو پژواک آغاز شده و ادامه و میکس آن دی ماه ۹۶ در استودیو نغمه سازان به پایان رسیده و به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز