خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان حج و زیارت:

تفقد رهبر انقلاب به سازمان حج و زیارت روحی دوباره به این نهاد دمید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۶۹

رییس سازمان حج وزیارت با اشاره به بیانات رهبر انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) در دیدار اخیر با کارگزاران حج گفت: تفقد معظم له نسبت به سازمان حج وزیارت، بعثه مقام معظم رهبری، دستگاههای همکار و کارگزاران حج، روحی دوباره در سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری دمید.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی سازمان حج وزیارت،  سیدعباس حسینی (رییس سازمان حج و زیارت) در آیین بدرقه اعزام نخستین گروه زایران حج تمتع ۱۴۰۳ در ترمینال سلام گفت: از ابراز محبت و التفات مقام معظم رهبری مد ظله العالی و تفقد ایشان نسبت به فرزندانشان در سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری و همه کارگزاران حج در راستای خدمت‌رسانی به ضیوف الرحمن تشکر می‌کنیم. 

رییس سازمان حج وزیارت تاکید کرد: از همه دستگاه‌های همکار و دست اندرکاران به ویژه هواپیمایی جمهوری اسلامی، پلیس و سپاه فرودگاه و شهر فرودگاهی امام خمینی ره که با همه وجود در راستای خدمت‌رسانی به حجاج تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم. 

حسینی با بیان اینکه زایران می‌بایست قدر لحظه لحظه‌های حضور در سرزمین وحی را که آرزوی بسیاری از هموطنان است بدانند گفت: زایران عزیز باید به برخی نکات توجه جدی داشته باشند؛ رعایت قوانین و مقررات کشور میزبان، همدلی و همراهی با مجموعه سازمان حج و زیارت وبعثه مقام رهبری و همچنین همزیستی با همسفران در این سفر حایز اهمیت می‌باشد. 

وی با اشاره به زحمات دست اندرکاران سازمان هواپیمایی در خدمت‌رسانی به زوار گفت: همکاران ما زحمات زیادی متحمل شدند تا عملیات عمره را هر چند محدود برگزار کنند و پایان عملیات عمره و برگشت آخرین پرواز زایرین عمره با آغاز عملیات حج و اعزام اولین کاروانهای حجاج سال جاری مصادف شده که آنرا به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم به لطف خداوند متعال، اعزام‌های عمره پس از پایان موفق مراسم حج تمتع آغاز گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز