خبرگزاری کار ایران

اکران آنلاین «همه چیز در معرض فروش» تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۴۰

فیلم کوتاه «همه چیز در معرض فروش» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا سنگیان و تهیه‌کنندگی محمدحسین حسینی که چندی پیش اکران آنلاین خود را در سایت تیوال آغاز کرده بود، تا ۱۵ فروردین پذیرای علاقمندان است.

به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «همه چیز در معرض فروش» روایتی از مسائل زندگی ترنسجندرها و معضلات اجتماعی همچون اعتیاد است که در ۳ اپیزود به صورت زنجیره‌وار، داستان خود را بیان می‌کند.

کتایون امیر ابراهیمی، السا فیروز آذر، گیتی معینی، شاپور کلهر، بابک قادری، محمد رویا، بهار راد و محمدحسین حسینی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند، از طریق سایت تیوال (به آدرس : https://www.tiwall.com/p/everything.is.on.sale ) اقدام به خرید بلیت کنند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: محمدحسین حسینی (تهیه‌کننده)، السا فیروز آذر (مشاور کارگردان)، اشکان محمدی(مدیر تصویر برداری)، محمدرضا هاشم‌زاده و اشکان محمدی(تدوین)، محمدعلی ناظم‌زاده(موسیقی متن)، علیرضا نصرتی(نورپرداز)، پوریا فرامرزی(صدابردار)، نسیم سنگیان (طراح صحنه و لباس)، فریبرز خان‌محمدی(چهره پرداز)، محمد مهدی سجادی(دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، محمدرضا هاشم‌زاده(طراح پوستر)، هدیه قهقهانی(منشی صحنه)، امیر خدامی(عکاس)، علیرضا کمیجانی ،محمد حسین ملازاده، احسان احمدی(دستیاران تصویر)، سپیده و پریا حسینی(دستیاران صحنه و لباس)، مهسا درویشی، محمد روشن‌مهر (مجریان گریم) و حامد قریب (مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز