خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات مدیره جدید انجمن تهیه کننده- کارگردانان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۵۰۴

در انتخابات داخلی شورای مرکزی انجمن تهیه کننده- کارگردانان سینمای ایران ، به اتفاق آرا توسط شورای مرکزی این انجمن ، ابوالحسن داودی رییس، علیرضا رییسیان نایب رئیس و محمد احمدی خزانه دار شدند.

به گزارش ایلنا، چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده و عادی انجمن تهیه کننده- کارگردانان سینمای ایران با حضور اکثریت اعضا خود برگزار شد ابتدا و در مجمع فوق العاده، طبق دستور جلسه، اعضا به تغییراتی در اساسنامه رای دادند و در مجمع عمومی عادی ، پس از ارائه گزارش ابولحسن داودی ، رییس هیات مدیره و مجید برزگر ، خزانه دار و اسماعیل میهن دوست ، بازرس ، و تایید مجمع ، نامزدهای هیات مدیره و بازرسی دوره جدید انجمن تهیه کننده - کارگردانان سینمای ایران اعلام آمادگی و ثبت نام کردند و رای گیری با حضورِ هیات رییسه، ناظران و نماینده وزارت کار و با رای اعضای حاضر در مجمع انجام شد.در نهایت اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرس اعلام شدند. منتخبان به ترتیب تعداد آرا اخذ شده عبارت بودند از: ابوالحسن داودی (رییس قبلی انجمن تهیه کننده -کارگردانان سینمای ایران و دبیر شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران)، علیرضا رییسیان، مجید برزگر، محمد رسول اُف، محمد احمدی، اصغر هاشمی، عبدالرضا منجزی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و بهمن کامیار و یاسمن نصرتی اعضای علی البدل هیات مدیره و اسماعیل میهن دوست به عنوان بازرس اصلی و مصطفی آل احمد بازرس علی البدل.

این شورای جدید در اولین جلسه ی خود به انتخاب رییس ، نایب رییس ، خزانه دار خواهد پرداخت و فعالیت خود را به طور رسمی برای مدت سه سال شروع خواهد کرد. این شورای منتخب  انجمن تهیه کننده- کارگردانان سینمای ایران در اولین جلسه‌ رسمی خود رییس (ابوالحسن داودی )، نایب رییس (علیرضا رییسیان) و خزانه‌ دار ( محمد احمدی) را انتخاب و رسما کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز