خبرگزاری کار ایران

جبلی در برنامه «کتاب قانون»:

مردم مجری و ناظر انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۱۸

رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در برنامه «کتاب قانون» گفت: مردم مجری و ناظر انتخابات هستند و بسیاری از قوانین با پیگیری رسانه ملی محقق شد.

به گزارش ایلنا، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، شب گذشته، چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ در «کتاب قانون» عنوان کرد: در این برنامه فرآیند مجلس شورای اسلامی به خوبی تبیین شده و کار کمیسیون‌ها و بگو مگوهای حرفه‌ای و نیت نمایندگان برای تامین منافع به تصویر کشیده شده است. «کتاب قانون» از بهترین برنامه‌های انتخاباتی ما بوده است.

وی ادامه داد: این اثر یک مستند واقع نما است. در کنار این برنامه و برنامه‌های دیگر شبکه‌های سیما، امکانی را براساس قانون انتخابات در اختیار کاندیداها قرار دادیم به صورتی که در هر حوزه انتخاباتی یک کانال تلویزیونی ۲۴ ساعته در ۷ روز برای تبلیغات در اختیار آنان قرار گرفته تا برنامه‌ها و حامیان خود را اعلام کنند. این از بهترین روش‌ها برای تحقق عدالت انتخاباتی و رسانه‌ای است تا مردم با نامزدهای انتخابات آشنا شوند.

رئیس سازمان صداوسیما گفت: برنامه «تصویب شد» نیز در شبکه خبر پخش می‌شود که قوانین مصوب، تاثیرات خوب آن‌ها بر زندگی مردم، نقش مجلس و قوانین و تجربه‌های موفق مجلس در حل مشکلات مردم را بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: خاطرات برگزارکنندگان انتخابات بخش دیگری از برنامه‌های ما است؛ انتخابات فراوانی داشته‌ایم که برگزار کنندگان این انتخابات، اقشار مختلف مردم بوده‌اند. صدها مصاحبه با این افراد انجام شده و خاطرات آنان پخش می‌شود. انتخابات توسط مردم برگزار می‌شود و مردم مجری و ناظر انتخابات هستند. 

وی از بازی باورپذیر هنرمندان در قامت نمایندگان مجلس و تهیه‌کننده برنامه «کتاب قانون» تقدیر کرد. 

جبلی گفت: یکی از کارهای ما در برنامه‌های صداوسیما طی یکی-دو سال اخیر پیگیری و مطالبه قوانین مصوب مجلس بود و از دستگاه‌های اجرایی مطالبه مستمر داشتیم. بسیاری از قوانین با پیگیری رسانه ملی محقق شد؛ از جمله جوانی جمعیت؛ درگاه مجوزهای کسب و کار و... .

رئالیتی‌شوی «کتاب قانون» به کارگردانی سعید ابوطالب و تهیه‌کنندگی محمدحسین سعادتی، هرشب ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه یک می‌رود و ساعت ۲۳ بازپخش می‌شود.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: مجری طرح: حسین نیرومند، بازیگردان: سینا رازانی، مدیر تولید: حسین شمسایی، مدیر تصویربرداری: شهرام رحیمی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز