خبرگزاری کار ایران

اکران فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» در گروه هنر و تجربه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۶۸۹

فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری از روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در سینماهای منتخب هنر و تجربه اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» با حضور بازیگرانی همچون علی استادی، شقایق فراهانی، مهشید جوادی، امیر غفارمنش، علیرضا مهران، سام حسامی، حمید رشید و علیرضا رسولی ساخته شده است.

این فیلم که به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری در گونه سینمای اجتماعی ساخته شده، قصه موازی سه جوان است که هر یک گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی شده و در مواجهه با آن مسیری متفاوت را دنبال می‌‌کنند.

اکران این فیلم از روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در سینماهای منتخب هنر و تجربه آغاز می‌شود و در آستانه اکران پوستر این فیلم رونمایی و منتشر شد. همچنین، مراسم رونمایی فیلم روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: سجاد شهریاری، نویسنده: امیر غفارمنش، مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: سجاد راد، صدابردار: مسعود شاهوردی، صداگذار: مهدی جشمیدی، طراح چهره‌پردازی: دانیال شعاعی، مدیر تولید: مهدی رجبی، سرپرست گروه کارگردانی: مسعود حقی، خواننده تیتراژ: محمد شایان، عکاس: پیمان گرزم، مجری طرح: امیر غفارمنش، سرمایه‌گذاران: مهدی عبدالله و یاسر هشترخانی، تهیه‌کننده: ابراهیم اصغری، محصول آفر فیلم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز