خبرگزاری کار ایران

قاضی زاده هاشمی در نطق میان دستور:

مجلس آینده گام‌های بلندی برای رفع تبعیض ها برمی‌دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۱۱۴

نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود مشکلات حوزه انتخابیه رفع شود، گفت: من با تمام قوا سعی خواهم کرد که با همکاران خود در مجلس تحول‌خواه آینده قدم برای رفع این مشکلات برداریم، در نظامی که دو محور اصلی آن جمهوریت و اسلامیت است وجود تبعیض و فاصله طبقاتی هیچ بهانه‌ای ندارد،مجلس آینده باید گام‌های مهمی در برطرف کردن تبعیض در جامعه اسلامی و کم کردن فاصله طبقاتی بردارد.

به گزارش ایلنا، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه ۲۰ اسفندماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: اللهم وفّقْنا لما تحبّ و ترضی،خداوندا تو را سپاس می گویم که باز هم مردم حماسه ساز کشورم و مردم شهرستانهای فریمان بخش‌های احمد آباد، رضویه سرخس و شهرستان مشهد سرافراز از آزمایشی دیگر بیرون آمدند و با شرکت حماسی خود در انتخابات دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی جمهوریت نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

نماینده حوزه انتخابیه فریمان و سرخس، بخش‌های احمدآباد و رضویه افزود: پروردگارا تورا به خاطر بودن در میان مردم برای این مردم  و خدمتگزار بودن این مردم سپاسگزارم،خداوندا،می دانم که حال من مانده ام و بار سنگین امانتی که از تو می خوهم مرا در انجام آن یاری کنی.خدایا می دانم که این مردم بزرگوار و شجاع علیرغم تمامی مشکلاتشان نداری ها و کاستی هایشان،  علیرغم همه دسیسه های بیگانگان با بهره گیری از امپراتوری رسانه‌ای و فضای مجازی و ندانم کاریهای برخی دوستان نادان  و ناتوان همواره کشور و انقلابشان را با جان و مال یاری کرده‌‌اند؛ خدایا، من را یاری  کن که بتوانم قدمی برای رفاه و پیشرفت، آبادانی ، سرافرازی سرزمینم و حوزه انتخابیه ام بردارم.

وی در ادامه یاد آور شد: بنده نماینده حوزه انتخابیه مردمی هستم که در هوای منفی شش درجه و وجود برف ۳۰سانتی متر، صندوق‌های رای را با حضور حماسی ۶۲ درصدی خود زینت بخشیدند و بالاترین نصاب حضور را در خراسان رضوی ثبت کردند. دورد و سلام خدا و شهیدان بر شما مردم با غیرت باد. من قدر شما را خواهم دانست و  با توان  پاسدار و مطالبات و خواسته‌های برحق شما و پاسدار ثمرات خون هزارن شهید شما خواهیم بود.پدران  و مادران شهیدان، ایثارگران  و آزادگان، جانبازان سرافراز که دفاع از آرمان های راستین انقلاب اسلامی را از ما مطالبه کرده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم عزیز می دانم که شما انتظار دارید که تشکیل مجلس جدید، امید و خونی تازه در رگ‌های ساختار سیاسی، اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی کشور باشد. و ما به شما قول داده ایم که مجلس آینده مجلسی تحول خواه باشد. مجلسی که فراتر از لیست‌ها و پرهیز از اختلافات نافرجام سیاسی به فکر حل مشکلات واقعی مردم باشد.ما می دانیم که تورم بیکاری فساد و تبغیض روح شما را آزرده می‍‌‌کند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: من با تمام قوا سعی خواهم کرد که با همکاران خود در مجلس تحول‌خواه آینده قدم برای رفع این مشکلات برداریم، در نظامی که دو محور اصلی آن جمهوریت و اسلامیت است وجود تبعیض و فاصله طبقاتی هیچ بهانه‌ای ندارد،مجلس آینده باید گام‌های مهمی در برطرف کردن تبعیض در جامعه اسلامی و کم کردن فاصله طبقاتی بردارد.

وی پیگیری و پس گرفتن اموال بیت المال را از اولویت اقدامات نمایندگان و مسئولان دانست و افزود: پیگیری پس گرفتن اموال بیت المال از دست کسانی که به نام مسئولیت، مال و ثروت عموم مردم را برای منافع خود به کار گرفته‌اند وظیفه اولیه مجلس تحول‌ خواه و همه مسئولین کشور است، بنده به نوبه خود در جاری شدن اصل از کجا آورده ایم در تمام سطوح مدیریتی کشور تاکید دارم، مبنای عملکرد ما در دور آینده مجلس عمل به گفتمانی است که آن را آغاز کرده‌ایم، پاک باش و خدمتگزار.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به کم آبی و خشکسالی در کشور،یادآور شد: توجه به مشکلات کم آبی ، بی‌آبی و نابسامانی در مدیریت منابع آب کشور حذف قوانین مکرر ، متورم ، قوانین تکراری و بی‌اثر، تحول در ساختار بودجه‌بندی کشور ،تحول و اصلاح ناترازی‌ها به ویژه در حوزه انرژی از دیگر اموری است که باید از دغدغه‌های اصلی مجلس آینده باشد.

وی خطاب به مردم ایران اظهار داشت:مردم عزیز سرزمینم از اینکه جوانان ،تحصیل کردگان ،نخبگان و حتی جوانانی که سرمایه‌های اصلی این آب و خاک هستند، از کشور مهاجرت می‌کنند دل و جان آدمی به درد می‌آید، ایران باید برای ایرانیان در چارچوب قوانین این کشور متمدن، امن و جای مناسبی برای زندگی باشد، با این روند مهاجرت سرمایه‌های فکری و انسانی، بیشترین ضرر را مردم کشور در آینده خواهند دید، مجلس تحول‌خواه آینده باید به مشکلات و درد مردم  با تمام توان توجه کند و هرچه زودتر برای جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی کشور چاره‌ای بیندیشد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: نمایندگان گرامی نسل دهه ۷۰ انقلاب نسلی هوشیار پرشور و عدالتخواه است این نسل هر چند ویژگی‌ها و سلایق خود را دارد اما در اصل استقلال و آزادی ایران اسلامی و نفی هرگونه سلطه بیگانگان هیچ شک و شبهه‌ای ندارد، این نسل انتظار دارد که زمینه‌های اشتغال رشد تحصیل و زندگی شرافتمندانه برایش فراهم شود، این نسل شفافیت، درستی و صداقت از همه ما و مسئولان می‌خواهد.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد:در عصری که جهان به دهکده و حتی محله جهانی تبدیل شده است این نسل انتظار دارد که با او روراست باشیم و شفافیت را در همه امور عملاً نشان دهیم، مجلس اول باید از خود شروع کند مردمی که در ۱۱ اسفند با حضور خود در پای صندوق‌ها رای خود را نشان دادند، حالا انتظار دارند که همه این امور مجلس برای آنان شفاف باشد و نمایندگان آنان از هرگونه شبهه،فساد و آلودگی به ویژه موضوعات مالی مبرا باشند.

وی با بیان اینکه  قطعاً امور حوزه انتخابیه ام از اولویت‌های بنده در طول دوره ۴ سال آینده خواهد بود،گفت: پیگیری توسعه زیرساخت‌های راه‌های اصلی و روستایی فریمان، سرخس،احمدآباد و رضویه،توجه و پیگیری در مورد رفع مشکلات خشکسالی سدهای فریمان و دوستی، تکمیل احداث پروژه سد شوریجه و توجه به طرح‌های آبخیزداری در بخش‌های رضویه احمدآباد و فریمان صورت خواهد گرفت.

قاضی زاده در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری حل مشکل ریزگردها ی شن و خاک در شهرستان سرخس،توسعه زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی با توجه به تقویت زیرساخت‌ها ی صنعتی منطقه، افزایش آمار اشتغال در منطقه، تقویت و اجرای کلان پروژه منطقه‌ای شامل شهرک، تقویت ساختارها و زیرساخت‌های شهرک صنعتی رضوی و ۷ شهرک صنعتی منطقه، توسعه زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری سرخس، توسعه منطقه لجستیکی و منطقه خشک سنگ بست فریمان و آغاز عملیات ساخت شهر فرودگاهی مشهد در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز