خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

همین میزان مشارکت را در انتخابات خواهیم دید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۲۷۲

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: امروز می‌بینیم که در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلی حضور مردم بیشتر از هر سال دیگر است همین میزان مشارکت را در انتخابات خواهیم دید و به فضل پروردگار و دعای مقام معظم رهبری این انقلاب و این نظام که به خون شهدا از جمله شهید سلیمانی آبیاری شده است هیچ وقت آسیب نمی‌بیند.

علی القاصی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره پیش‌بینی‌ها از کاهش مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: تمام این موضوعات نقشه‌های دشمنان است هر سال هم همین موضوعات را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: هر سال می‌گویند مردم به راهپیمایی‌ها نمی‌آیند اما هر سال شاهد آن هستیم که حضور مردم در راهپیمایی افزایش پیدا می‌کند. هر سال که دشمنان این موضوع را گفتند، دیدیم که همان سال مشارکت مردم بیشتر شد و به وظیفه خود عمل کردند.

القاصی مهر گفت: وقتی دشمن فضاسازی می‌کند و تبلیغات سو انجام می‌دهد، مردم ما آگاه و هوشیار هستند و بصیرت دارند، سخنان حضرت آقا را می‌شنوند لذا به وظیفه خود عمل می‌کنند.

وی افزود: امروز می‌بینیم که در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلی حضور مردم امسال بیشتر از هر سال دیگر است همین میزان مشارکت را در انتخابات خواهیم دید و به فضل پروردگار و دعای مقام معظم رهبری این انقلاب و این نظام که به خون شهدا از جمله شهید سلیمانی آبیاری شده است هیچ وقت آسیب نمی‌بیند؛ چرا که مردم پای آن ایستاده‌اند و متکی به اراده مردم است. وقتی مردم در این راهپیمایی‌ها و مشارکت‌ها حضور دارند تمام توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به این سوال که در این ۴۵ سال چقدر عدالت و برابری محقق شده است، گفت: انقلاب ما انقلاب مبارزه با ظلم و نظام ستمشاهی بود مردم در ۲۲ بهمن و در چنین روزی به میدان آمده و خروشیدند و ریشه ظلم و ستم را برکندند و نظام عدل الهی و قرآن و اسلام را جاری ساختند.

وی ادامه داد: حتما ما با مدینه فاضله فاصله داریم و باید تلاش کنیم ولی به هر حال برای جاری ساختن حکومت عدل الهی باید هزینه داد و هزینه هم داده‌ایم این همه شهدای عزیزی که می‌دهیم برای رسیدن به یک حکومت صدرصد توأم با عدل الهی و اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز