خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ناکارآمد نشان دادن نظام نقشه اصلی دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۷۱۳

امیرسرتیپ اکرمی‌نیا گفت: انتخابات قدرت‎‌سازی نرم است و در کنار قدرت سخت موجود زمینه‌ساز تامین منافع و امنیت کشور است. با حضور پر شور و مشارکت همگانی در انتخابات منافع ملی تامین و امنیت کشور تضمین می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ اکرمی‎نیا، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با استادان و دانشجویان دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص)پدافند هوایی اظهارداشت: انتخابات، کم هزینه‌ترین و آسان‌ترین راه تغییر و انتقال قدرت در کشور است و از شکل‌گیری هرج و مرج و اغتشاش  و تحمیل هزینه به نظام جلوگیری می‌نماید.

وی با بیان اینکه استادان به دلیل مرجعیت فکری نقش مهمی در تشریح دستاوردهای نظام و ترغیب دانشجویان و مخاطبان به شرکت در انتخابات دارند، افزود: مشارکت همگانی در انتخابات موجب ناامید شدن دشمنان می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: انتخابات قدرت‌سازی نرم است و در کنار قدرت سخت موجود زمینه‌ساز تامین منافع و امنیت کشور است. با حضور پر شور و مشارکت همگانی در انتخابات منافع ملی تامین و امنیت کشور تضمین می‌شود.

امیرسرتیپ اکرمی‌نیا، با اشاره به این که شرکت در انتخابات توامان حق و تکلیف است گفت: دشمنان به دنبال ناامیدسازی مردم برای عدم حضور در انتخابات هستند تا از این راه هرج و مرج و ناامنی ایجاد کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز