خبرگزاری کار ایران

از امروز و در راستای توسعه گردشگری:

آبادان و خرمشهر میزبان ۱۷۰ گردشگر از اندونزی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۴۷۹

رئیس اداره میراث‌فرهنگی آبادان گفت: در راستای معرفی هر چه بهتر جاذبه‌های گردشگری و پتانسیل‌های اقتصادی خوزستان، ۱۷۰ گردشگر اندونزیایی از شهرهای خرمشهر و آبادان دیدن خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سید شمس‌الدین نوربخش غفاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به مناسبات نزدیک فرهنگی و دینی دو کشور ایران و اندونزی و در راستای توسعه گردشگری، از امروز  آبادان و خرمشهر میزبان ۱۷۰ گردشگر از کشور اندونزی خواهند بود. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آبادان افزود: یکی از مزیت‌های ویژه رشد و توسعه گردشگری منطقه آزاد و متعاقب آن بهره‌مندی از ارزآوری، حضور گردشگران خارجی و معرفی پتانسیل‌ها و پیشرفت‌های ملی-میهنی به سایر کشورهای متقاضی است که در همین راستا با فرصت ایجاد شده، بخشی از این داشته‌ها را در چارچوب این گشت معرفی خواهیم کرد.   

او ادامه داد: با اقدامات و تعاملات شایسته مجموعه گردشگری منطقه آزاد اروند در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در حوزه گردشگری، خوشبختانه با اجرای برنامه‌های متنوع درون منطقه آزاد، برنامه‌های ویژه کشوری و اجرای همایش‌های تخصصی و حرفه ای، حضور گردشگران خارجی به شکل محسوسی افزایش داشته است که این اتفاق که زمینه ساز توسعه اقتصادی در منطقه خواهد بود را باید به فال نیک گرفت.  

نوربخش غفاری تاکید کرد: در جدیدترین اقدام منطقه آزاد اروند و با همکاری ادارات میراث‌فرهنگی آبادان و خرمشهر، از امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه میزبان ۱۷۰ گردشگر اندونزیایی خواهیم بود که در همین راستا و برای معرفی هر چه بهتر آثار تاریخی و فرهنگی، آداب و رسوم منطقه و ترویج حوزه اقتصادی هنرهای سنتی و محلی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که امیدواریم از فرصت ایجاد شده بهره کافی برده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز